اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

مشکلات واحدهای صنعتی خراسان رضوی حل می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: با سرمایه در گردش مشخص شده برای خراسان رضوی، مشکلات واحدهای صنعتی و کارگران این استان به صورت کامل حل می‌شود.

مشکلات واحدهای صنعتی خراسان رضوی حل می‌شود
محمود صلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: امسال دولت یک رقم بسیار خوب را برای این امر گذاشته است.
وی همچنین از اختصاص اعتبارات مناسب برای اشتغال خانگی توسط دولت خبر داد و افزود: در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های دولت مسئله اشتغال جوانان است.
استاندار خراسان رضوی در پاسخ به این سؤال که آیا رقم ریزش 6 هزار نفره نیروی کار در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون صحیح است، متذکر شد: هنوز این رقم از سوی مسئولان سازمان صنایع و معادن اعلام نشده است.
وی به مصوبات دور اول تا سوم سفرهای ریاست جمهوری به خراسان رضوی اشاره کرد و توضیح داد: در همین راستا از 211 پروژه مصوب در دور اول سفرهای هیئت دولت به این استان بیش از 93 درصد اقدام شده است.
صلاحی با بیان این که این درصد تحقق برای 277 پروژه دور دوم سفرهای ریاست جمهوری به خراسان رضوی افزون بر 76 درصد بوده است، تصریح کرد: همچنین بالغ بر 50 درصد 51 مصوبه دور دوم این سفرها نیز محقق شده و مابقی در دست پیگیری و اجرا است.
وی با اشاره به این مطلب که رسیدگی به روستاها در خراسان رضوی یکی از مهم‌ترین اولویت در دو سال اخیر بوده است، اعلام کرد: در طول دولت‌های نهم و دهم رسیدگی به روستاها از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.
استاندار خراسان رضوی ابراز داشت: به طور مثال در بحث گاز رسانی روستایی کارهای صورت گرفته در چند سال اخیر برابر با کل اقدامات انجام شده از ابتدای انقلاب بوده است.
وی یادآور شد: رسیدگی به روستاها دارای ویژگی های منحصر به فردی چون عدم مهاجرت از روستاها به شهرها
می‌شود.
صلاحی همچنین این کار را سبب کارآفرینی در روستا دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر از جمعیت بالای شهرها مشکلات بسیار زیادی نصیب کشور می‌شود.
وی از اختصاص 25 دستگاه خودروی ایزوسو به روستاهای خراسان رضوی در همزمان با فرارسیدن هفته دولت امسال خبر داد و بیان داشت: همچنین سال گذشته برای افزایش بهداشت در روستا باوجود ساخت خانه‌های بهداشت روستایی، اقدام به تحویل بیش از 160 دستگاه بنز خاور برای جمع‌آوری زباله‌های این مناطق شد.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: این اقدامات سبب افزایش سرانه بهداشت در روستاهای استان شده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول