اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

موادمخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم است از دستگیری یک عضو اصلی باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد.

موادمخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، معرفت‌الله جوزی اظهار داشت: مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم در جامعه بوده و بین میزان استفاده از مواد مخدر و ارتکاب جرایم ارتباط مستقیم وجود دارد.
وی تصریح کرد: افراد معتاد در هر شرایطی به دنبال تهیه مواد مخدر هستند، که در صورت عدم دسترسی به مواد مخدر دست به جرایمی از قبیل سرقت میزنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: افراد معتاد در جامعه نه تنها مولد و سازنده نیستند بلکه مصرف کنندگانی هستند که غیر از ضرر چیزی ندارند.
وی خاطر‌نشان کرد: فرد معتاد، بر آوردن نیازهای خود را مقدم بر هر چیزی میداند و بندرت میتواند پیوندهای مستحکم عاطفی، وفاداری و تعهد داشته باشد، چنین فردی فقط برای کسی که بتواند برای او مواد مخدر تهیه کند، اهمیت قایل است.
جوزی در ادامه از دستگیری یک عضو اصلی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار کرد: ماموران پس از حدود یک ماه کار اطلاعاتی عضو اصلی این باند را در یکی از روستاهای شهرستان زنجان شناسایی کردند.
وی گفت: با شناسایی این متهم دستور دستگیری وی صادر و تلاش برای متلاشی نمودن این باند با جدیت پیگری شد.
جوزی تصریح کرد: روز گذشته این متهم به نام "ع – ش" پس از زیر نظر گرفتن در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر که در بازرسی از وی مقدار سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، که موضوع تحت رسیدگی است.
وی  در خاتمه از دستگیری 11 معتاد و خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در دو روز گذشته در شهرستان‌ها زنجان، ماهنشان و خدابنده 9 معتاد و دو خرده فروش مواد مخدر دستگیر که در بازرسی از آنها مقداری انواع مواد مخدر کشف شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول