اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

جانبازان سندهای زنده حقانیت نظام هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: جانبازان امروز به عنوان سندهای زنده و گویا از حقانیت جمهوری اسلامی در دنیا نام گرفته‌اند و هیچ قدرتی نمی تواند با چشم بد کشور ما را نگاه کند.

جانبازان سندهای زنده حقانیت نظام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمّد حاجی زاده دوشنبه شب در دیدار با جانباز 70 درصد بردخونی با اشاره  به ایثارگری‌های  جانبازان  اظهار داشت: جانبازان  دوران  دفاع مقدس  با نثار اعضای  بدن  و سلامتی خود نظام و کشور را بیمه کردند و جانانه در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن ایستادند و امروز به عنوان سندهای زنده و گویا از حقانیت  جمهوری  اسلامی  در دنیا نام  گرفته‌اند و هیچ قدرتی نمی تواند با چشم  بد کشور ما را نگاه کند.
وی افزود: این عزیزان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند چراکه بدترین صدمات و آسیب‌ها را تحمل می‌کنند و خانواده، فرزندان و نزدیکان آنان نیز تحت تأثیر زخم‌های روحی و جسمی قرار می‌گیرند ولی آنان برای خدا و اسلام صبر می‌کنند تا نظام اسلامی حفظ شود و برای دفاع از ارزش‌های اسلامی حاضرند همه  ناملایمات  را به جان  بخرند و دم نزنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: دشمن  در هشت سال  جنگ  تحمیلی با  پیشرفته‌ترین  تجهیزات  به  کشور حمله  کرد  اما  جانبازان  با  اطاعت محض از  رهبر معظم  انقلاب اسلامی به  صحنه جهاد شتافتند  و از کشور دفاع  کردند.
حاجیزاده ادامه داد: امروز شاهد هستیم  که انقلاب  ما به  جهان  صادر  شده  است  و کشورهای مظلوم  دنیا امروز انقلاب  ما را شناخته‌اند و فهمیده‌اند که این انقلاب  بدون وابستگی به استکبار از حق مظلومان دفاع  میکند و  امیدواریم انقلاب‌‌ اسلامی در  جهان با  رهبری  واحدی  به  ثمر بنشیند.
وی خاطرنشان کرد: در هر شهر و منطقه که سفر می‌کنیم به  دیدار این  افراد می‌رویم  تا روحیه  بگیریم  و خود را برای خدمت به مردم  آماده  کنیم  و از خدا  می‌خواهیم  به ما توفیق  خدمت به مردم  و جانبازان  و ایثارگران عطا کند.
در ادامه ناصر سالمی جانباز70 درصد از وضعیت روحی و جسمی خود سخن گفت و افزود: ما خوشحالیم که رهبر عزیزمان جانباز است و حاضریم همه درد و رنج‌ها را تحمل کنیم  ولی مردم بدانند که جانبازان نباید فراموش شوند زیرا شهدا امانت‌هایی گذاشتند و هر جانبازی نشانه‌ای از مظلومیت  کشور ما در مقابل دشمن زبون است.
وی همچنین خواسته‌ها و مطالبی بیان و از دوران دفاع مقدس به عنوان صحنه آزمایش و جهاد یادکرد.
مدیرکل  آموزش و پرورش  استان بوشهر به  همراه  تعدادی  از مسئولان و  کارشناسان  اداره کل و اداره  آموزش  و پرورش  بردخون  با جانباز70 درصد یادگار جنگ تحمیلی دیدار کردند.
در این دیدار که رئیس اداره  حراست  اداره کل، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل، مسئول دادگاه اداری، بخشدار و تعدادی  از کارشناسان  اداری  حضور داشتند هدیه‌ای  به  رسم یادبود به این جانباز اهدا  شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول