اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتقال خون استان فارس:

نیازمندان خون در رمضان فراموش نشوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل انتقال خون استان فارس گفت: شهروندان شیرازی و هم‌استانی‌ها بیماران نیازمند خون را در ماه مبارک رمضان فراموش نکنند.

نیازمندان خون در رمضان فراموش نشوند
علیرضا توسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: ذخیره خون در ماه مبارک رمضان باید طوری باشد که با مشکل مواجه نشویم و در این ماه نیازمند خون بیشتری هستیم.
توسلی اضافه کرد: پایگاه سیار انتقال خون در در کنار حرم احمدبن موسی (ع) آماده خون‌گیری از مردم نوع‌دوست شیراز است.
وی افزود: در روزهای ماه مبارک رمضان نیز پایگاه‌های انتقال خون تا ساعت 22:30 شب، از متقاضیانی که قصد اهدای خون را داشته باشند، خون‌گیری می‌کنند.
این مقام مسئول بیان داشت: اهدای خون در ماه مبارک رمضان، روزه اهداکنندگان را باطل نمی‌کند و افرادی که سلامتی کامل دارند، می‌توانند نسبت به اهدای خون اقدام کنند.
مدیرکل انتقال خون استان فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از نیک‌اندیشان استان فارس به ویژه شهر شیراز برای مشارکت در اجرای طرح‌های انتقال خون استان فارس درخواست همکاری کرد و بیان داشت: در بخش ساخت، توسعه و تجهیز ساختمان جدید انتقال خون میدان نمازی نیازمند کمک‌های نیک‌اندیشان عرصه سلامت هستیم که از آنان برای مشارکت در این طرح دعوت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: افراد نیک‌اندیش، استان میتوانند کمکهای نقدی خود را به حساب سیبای بانک ملی ایران شعبه کوثر شیراز به شماره حساب 2173423002002 واریز کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول