اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار تدارکاتی؛

صبای قم و شهرداری ساوه به تساوی رسیدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه در دیداری تدارکاتی در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به تساوی دست یافتند.

صبای قم و شهرداری ساوه به تساوی رسیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که سه‌شنبه آینده در نخستین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم‌های لیگ برتری باید به مصاف یکدیگر بروند، دو تیم از جمع 14 تیم حاضر در لیگ برتر شب گذشته در جدالی تدارکاتی برابر یکدیگر نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکردند.
این دو تیم صبای قم و شهرداری ساوه هستند که در تلاش برای کسب آمادگی لازم برای حضوری موفق در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دوشنبه شب در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر رفتند.
در حالی که حدود هزار تماشاگر از نزدیک جدال تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه را تماشا می‌کردند، دو تیم بعد از 40 دقیقه رقابت در دو نیمه 20 دقیقه‌ای مفید، به تساوی سه بر سه دست یافتند تا تیمی برنده از این میدان خارج نشود.
در این مسابقه که داور اول آن علی‌هاشمی و داور دوم آن محمد غفاری ثابت بود، ابتدا این تیم شهرداری ساوه بود که بازی را با کنترل بر جریان مسابقه آغاز کرد و در چند موقعیت تا آستانه فروپاشی دروازه صبا نیز پیش رفت اما گل اول بازی را صبای قم به ثمر رساند.
شاگردان سید‌مهدی غیاثی در دقیقه هشتم نیمه نخست و در حالی که لحظاتی مورد تاثیر بازی گروهی تیم شهرداری ساوه قرار گرفته بودند، با تیزهوشی محمد کوهستانی بازیکن جوان و آینده دار خود به گل اول مسابقه و برتری خود دست یافتند.
این گل چند دقیقه بیشتر دوام نیاورد زیرا بر روی ارسال بلند کاظم صادقی سنگربان تیم فوتسال شهرداری ساوه بر روی دروازه تیم صبای قم، خروج ناموفق محمد دهقان سبب شد تا گل تساوی تیم میهمان به ثمر رسیده و کار به تساوی کشیده شود.
در این نیمه بار دیگر شاهد گلزنی دو تیم بودیم، در لحظات پایانی نیمه نخست بر روی اشتباه مدافعان تیم فوتسال صبای قم و قرار گرفتن توپ پشت سر آنها، توپ در اختیار مازیار امیرخانلو بازیکن تیم شهرداری ساوه قرار گرفت و این بازیکن گل دوم تیم شهرداری ساوه را به ثمر رساند.
با این گل انگیزه بازیکنان صبای قم بیشتر از قبل شد و بدین ترتیب با حضور علیرضا وفایی بازیکن جوان و خوش آتیه صبای قم در ترکیب اصلی این تیم، همکاری سعید تقی زاده و علیرضا وفایی سبب شد تا در لحظات پایانی نیمه نخست دو بار دیگر دروازه تیم شهرداری ساوه باز شده و کار به برتری سه دو به سود تیم فوتسال صبای قم بیانجامد.
در نیمه دوم دو تیم بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما اتفاقات روی دروازه‌های دو تیم راه به جایی نبرد تا اینکه تیم شهرداری ساوه از محدودیت خطای تیمی صبای قم صاحب ضربه پنالتی از نقطه دوم شد و گل تساوی را به ثمر رساند.
بدین ترتیب تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه در دیدار تدارکاتی خود در آستانه سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل یکدیگر به تساوی سه بر سه رضایت دادند تا بیش از گذشته آماده لیگ جدید شوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول