اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته امداد بم خبر داد:

جمع‌آوری خرما در بم برای قحطی‌زدگان سومالی

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته امداد شهرستان بم گفت: تاکنون یک تن خرما برای قحطی‌زدگان سومالی در بم جمع‌آوری شده و این روند ادامه دارد.

جمع‌آوری خرما در بم برای قحطی‌زدگان سومالی
سیدرضا تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم با اشاره به جمع‌آوری هدایای مردم این شهرستان برای قحطی‌زدگان سومالی اظهار داشت: کارکنان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و اداره تبلیغات اسلامی بم یک روز حقوق خود را به قحطی زدگان سومالی اهدا کردند.
رضوی بیان کرد: مردم این شهرستان تاکنون 40 میلیون ریال وجه نقد به قحطی‌زدگان مسلمان سومالی کمک کرده‌اند.
وی با اشاره به جمع‌آوری بیش از یک تن خرما خاطرنشان کرد: با توجه به عدم امکان ارسال خرما، مجوز فروش خرمای جمع‌آوری شده صادر و قرار است درآمد حاصل از فروش خرمای جمع‌آوری شده نیز به گرسنگان سومالی اختصاص داده شود.
رضوی بیان کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ویژه خرما همچنان ادامه دارد.
همچنین حسین شعبانی مسئول کمیته امداد رفسنجان با اشاره به طرح اکرام ایتام و افطاریه در رفسنجان به خبرنگار فارس گفت: این طرح که از 15 رمضان همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) آغاز شده است به مدت یک هفته ادامه دارد.
وی افزود: به همت خیران و نیکوکاران روزانه به 400 مددجو از طریق کمیته امداد افطاری داده می‌شود و در این شب قدر از بیش از 500 مددجو در این مکان پذیرایی به عمل آمده است.
شعبانی از اطعام 10 هزار نفر تا پایان این طرح خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته از 7 هزار مددجو در هفته اطعام پذیرایی شد.
وی با بیان اینکه تاکنون در حدود 9 میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام خمینی رفسنجان برای کمک به قحطی‌زدگان سومالی جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمیته امداد برای مردم سومالی و ادامه طرح افطاریه در سه میدان قدس، ابراهیم و شهدا دایر است و مردم می‌توانند مانند همیشه در این کار خیر سهیم باشند.
وی از شرکت نیکوکاران و پشتیبانی کردن آنها از طرح‌های کمیته امداد قدردانی و خاطرنشان کرد: حامی‌یابی در شب‌های قدر با استقبال خوب خیران روبه‌رو بوده است و همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول