اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت عوارض سنگین آزادراه تهران ـ پردیس؛

80 درصد ترددها در جاده قدیم پردیس انجام می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: طبق گزارش‏ها، از زمان وضع عوارض سنگین در آزادراه تهران ـ پردیس، بیش از 80 درصد ترددها در جاده قدیم انجام می‌شود.

80 درصد ترددها در جاده قدیم پردیس انجام می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‏الاسلام محمدابراهیم سراج در مراسمی که در مسجد پیامبر اعظم (ص) این شهر برگزار شد، از دریافت عوارض سنگین در آزادراه تهران ـ پردیس انتقاد کرد.
وی اضافه کرد: یکی از مصادیق احسان، تلاش مدیران جامعه اسلامی برای تسهیل امور مردم بوده که قطعا تاکنون توفیقات زیادی وجود داشته است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: اما آیا این رواست که استفاده‌های تبلیغاتی و انتخاباتی از آزادراه تهران ـ پردیس صورت گیرد و در نهایت با وضع عوارض سنگین آن هم برای مسیر حدود 25 کیلومتری، مردم را ناراحت و ناراضی کنیم.
سراج ادامه داد: طبق گزارش‌ها، بالای 80 درصد ترددها از زمان وضع این عوارض سنگین، از جاده قدیم  صورت می‌پذیرد.
وی تاکید کرد: به عبارت دیگر می‌توان گفت که احداث آزادراه تهران ـ پردیس خدمتی برای مرفهان جامعه بود نه برای اقشار متوسط، آسیب‏پذیر و دانشجو که توانایی پرداخت این مبلغ را ندارند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: دولت خدمتگزار و شخص رئیس جمهوری باید در این گونه قضایا مستقیما دخالت و مشکلات موجود را برطرف کند.
سراج همچنین با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان، از این ماه به عنوان ماه احسان و نیکوکاری یاد کرد.
وی تصریح کرد: همانگونه که خداوند متعال همواره به بندگانش احسان می‏کند و این احسان را در قالب برکت، رحمت و مغفرت در ماه مبارک رمضان، گسترده کرده است، از بندگان خود نیز توقع دارد تا در حق یکدیگر احسان روا بدارند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن همچنین به برخی از مصادیق احسان، مانند صله رحم، توجه به ایتام، رسیدگی به فقرا، دفاع از حیثیت مومن، احسان به والدین، مشارکت در امور عام‏المنفعه و وساطت در امور خیر از جمله در امر ازدواج اشاره کرد.
سراج همچنین به ضرورت بکارگیری اخلاق حسنه در خانواده و جامعه، رسیدگی به امور مردم و... اشاره کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول