اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

نظام تربیتی صالحین از مأموریت‌های سپاه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: نظام تربیتی صالحین یکی از مأموریت‌های اجتماعی سپاه است.

نظام تربیتی صالحین از مأموریت‌های سپاه است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی در نشست فرماندهان و مسئولان شجره طیبه صالحین در سپاه ناحیه سمنان اظهار داشت: اولویت‌ نخست و کار اصلی سپاه، شجره طیبه صالحین و تربیت آحاد بسیجیان بوده و لازم است همه امکانات سپاه در این جهت سوق داده شود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خواستار تشکیل حلقه‌های صالحین در سمنان شد و افزود: برای رصد کردن موضوع شایستگی پاسداری و موضوع صالحین نیاز است که این حلقه‌ها هر چه سریع‏تر تشکیل شود.
همچنین حجت‏الاسلام جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان در این نشست گفت: تربیت چهره به چهره بسیجیان با توجه به هجمه سنگین دشمن در جنگ نرم بسیار موثر است.
وی بهترین راه برای ارشاد و بصیرت‌دهی بسیجیان را همان راه پیغمبر و ائمه (ع) دانست.
رعایتی افزود: انتشار و تعمیق اسلام در بین تازه مسلمانان عصر پیامبر (ص) به صورت چهره به چهره و با تشکیل گروه‌ها صورت می‌گرفت.
در این نشست، همچنین مرتضی احمدیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در خصوص آگاهی‌بخشی بصیرتی و تربیتی سرحلقه‌های صالحین در فضای مجازی بیان کرد: این شبکه برای سرگروه‌هایی که تخصص کافی و دسترسی به این فضا را دارند، آماده و مهیا می‌شود.
وی یادآور شد: تاکنون 320 حلقه صالحین در سپاه سمنان تشکیل شده و قرار است این حلقه‏ها به 450 حلقه تا پایان سال افزایش یابد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول