اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز؛

قیمت بلیت اتوبوس‌ در اصفهان 2 برابر می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به صورت تقریبی کرایه حمل و نقل درون شهری و به وسیله اتوبوس‌ها دو برابر می‌شود و نرخ بلیت اتوبوس‌ها از ابتدای شهریور ماه جاری در اصفهان افزایش می‌یابد.

قیمت بلیت اتوبوس‌ در اصفهان 2 برابر می‌شود
ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مردم باید هزینه‌های سفر خود به وسیله اتوبوس‌ها را پرداخت کنند، اظهار داشت: تمام مردم باید با پرداخت کرایه خود با اتوبوسرانی و شهرداری همکاری کنند و میزان هزینه‌های این سازمان را کاهش دهند.
وی به هزینه تمام شده برای حمل و نقل در درون شهر و به وسیله اتوبوس اشاره کرد و افزود: در حال حاضر و بر اساس گزارش‌های ارسالی از سوی سازمان اتوبوسرانی، هزینه تمام شده سفر با اتوبوس‌های درون شهری بالغ بر 300 تومان محاسبه شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مصوبات گذشته شورای شهر درباره چگونگی تأمین هزینه سفر با اتوبوس‌های درون شهری تصریح کرد: با توجه به مصوبات گذشته، یک سوم هزینه سفر با اتوبوس‌ها به عهده مردم، یک سوم آن به عهده دولت و یک سوم آن را شهرداری باید پرداخت کند.
وی به زمان افزایش کرایه اتوبوس‌ها در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به مصوبه شورای شهر، نرخ بلیت اتوبوس‌ها از ابتدای شهریور ماه جاری در اصفهان افزایش می‌یابد و به صورت تقریبی کرایه حمل و نقل در درون شهر دو برابر می‌شود.
قربانی با اشاره به راهکار‌های عدم استفاده مردم از کارت بلیت‌ها تاکید کرد: بازرسان با حضور در اتوبوس‌ها کارت بلیت‌ها را به منظور کنترل استفاده مردم از این کارت‌ها بازرسی می‌کنند و در صورت عدم استفاده مردم از کارت بلیت‌ها، مجاز به جریمه شهروندان هستند.
وی به میزان جریمه مشخص شده به منظور عدم استفاده مردم از کارت بلیت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس مقررات مشخص شده در این زمینه بازرسان می‌توانند مردم را به میزان 10 برابر جریمه کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: این مقررات در دو سال گذشته در شورای اسلامی شهر تصویب شده است و در حال حاضر سازمان اتوبوسرانی این کار را انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول