اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

پرداخت نکردن کرایه اتوبوس 500 تومان جریمه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر ۱۵ بازرس بر تمام خطوط اتوبوسرانی نظارت دارند و هریک از مسافران ناوگان اتوبوسرانی اصفهان که کرایه خود را پرداخت نکنند 5 هزار ریال جریمه می‌شوند.

پرداخت نکردن کرایه اتوبوس 500 تومان جریمه دارد
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: هریک از مسافران ناوگان اتوبوسرانی اصفهان که کرایه خود را پرداخت نکنند، 5 هزار ریال جریمه می‌شوند.
سید عباس روحانی در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه طبق مصوبه شورای شهر اصفهان نرخ کرایه اتوبوسهای درون‌شهری دو برابر شده است، اظهار داشت: از ابتدای شهریور ماه سال جاری کرایه اتوبوس‌های درون‌شهری 100 تومان و در بخش خصوصی 125 تومان میشود.
وی افزود: برای مسیرهایی که کرایه آن در حال حاضر 100 تومان است نیز از اول شهریور ماه کرایه تا 200 تومان افزایش مییابد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه جا به جایی مسافران 350 تومان هزینه در بر دارد و شهروندان تنها یک سوم از آن را پرداخت می‌کنند، اضافه کرد: پرداخت کرایه همچون سابق از طریق کارت بلیت صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه اصفهان یکی از موفقتر ین شهرها در استفاده از کارت‌های الکترونیک حمل و نقل بوده و استقبال خوبی از سوی طیفهای مختلف مردم از این طرح شده است، اظهار داشت: مسافرانی که کارت آنها شارژ ندارد و یا کارت بلیت در اختیار ندارند باید دو برابر قیمت بلیت را به صورت پول به راننده پرداخت کنند و در ازای آن بلیت تک نفره دریافت کنند.
روحانی ادامه داد: تنها سه درصد مسافران ناوگان اتوبوس رانی از کارت بلیت الکترونیک استفاده نمی‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ بازرس بر تمام خطوط اتوبوس رانی نظارت دارند، تصریح کرد: هر یک از مسافران ناوگان اتوبوس رانی اصفهان که کرایه خود را پرداخت نکنند 5 هزار ریال جریمه می‌شوند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی اصفهان و حومه تصریح کرد: با اتوبوسرانانی که رفتار بدی دارند، بر اساس گزارش بازرسان و مردم در کمیته انضباطی برخورد می‌کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول