اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود مهلت یک‌ماهه؛

ماهی‌فروشان مشکلات بهداشتی بازارچه سروش را برطرف نکردهاند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان گفت: با وجود مهلت یک‌‌ماهه به ماهی‌فروشان برای برطرف کردن مشکلات بهداشتی ناشی از شغلشان، هیچگونه اقدامی از سوی آنها انجام نشده است.

ماهی‌فروشان مشکلات بهداشتی بازارچه سروش را برطرف نکردهاند
محمدتقی صفری در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با مشکلات موجود در بازارچه عرضه ماهی سروش اظهار داشت: تاکنون شکایات زیادی از سوی اهالی محل و مراجعان در ارتباط با این بازارچه رسیده شده که به دنبال آن فرمانداری در بازدید از این بازار ماهی‌فروشان این مکان را مکلف کرد تا در مدت یک ماه نسبت به برطرف کردن مشکلات و نواقص این بازارچه اقدام کنند.
وی افزود: در این بازارچه ماهی، مشکلات بهداشتی از جمله  نبود جوی دفع فاضلاب و آب سطحی مکان‌های عرضه ماهی مشاهده شد که آنها متعهد شدند این معضل را برطرف کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به محدودیت فضای بازارچه و برطرف نشدن نواقص، سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری باید تا پایان ماه مبارک رمضان در ارتباط با برطرف کردن مسائل و مشکلات راهکار مناسبی را ارائه کند.

* ضرورت ساماندهی کارگاه‌های مزاحم طلاسازی و ریخته‌گری
وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه مدت زیادی است بحث ساماندهی کارگاه‌های مزاحم طلاسازی و ریخته‌گری سطح شهرستان اصفهان مطرح است، اما چرا اقدامی در این خصوص صورت نگرفته، بیان کرد: بررسی و حل مشکلات این کارگاه‌ها به دلیل بروز مسائلی نظیر آلاینده‌های محیطی و زیست‌محیطی و تأمین سلامت آحاد جامعه ضروری است.
صفری تاکید کرد: به دلیل آلودگی که این کارگاه‌ها تولید می‌کنند، جز مشاغل مزاحم به حساب می‌آیند، بنابراین اتحادیـه‌های مرتبـط بـایـد از صـدور هـرگونه مجـوز یـا پروانه کسب برای آنها خودداری کنند.
وی یادآور شد: باید سازمان‌های متولی بحث ساماندهی کارگاه‌های مزاحم و جانمایی مکان مناسب برای آنها را پیگیری کنند و ضمن ارائه راهکار ساماندهی این‌گونه کارگاه‌ها را عملیاتی کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول