اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جهاد کشاورزی طرقرود نطنز خواستار شد:

اعتبار بیشتری به بحران خشکسالی نطنز اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: خشکسالی همچنان در نطنز به ویژه منطقه طرقرود ادامه دارد و مسئولان نطنز خواستار حمایت مسئولان استانی و همچنین بهرهمندی از سهم بیشتری از اعتبارات مدیریت بحران شدند.

اعتبار بیشتری به بحران خشکسالی نطنز اختصاص یابد
مسئول جهاد کشاورزی طرقرود نطنز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه روند خشکسالی همچنان گریبانگیر منطقه طرقرود است، اظهار داشت: کمبود شدید آب کشاورزی از مهم‌ترین دغدغه‎های کشاورزان است.
فضل‌الله ادایی افزود: آبدهی قنوات این منطقه به 50 درصد حد نرمال خود در سال گذشته رسیده و این روند نگرانی کشاورزان همچنان ادامه دارد و این خشکسالی و پایین آمدن سطح قنوات شهرستان نطنز، خسارات فراوانی به باغات میوه داشته است. 
وی در ادامه اظهار داشت: با اینکه از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نطنز، اقداماتی از جمله ساخت استخر و کانال‎ و لای روبی قنوات و تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه برای کشاورزان در نظر گرفته شده، اما به دلیل وسعت و حجم خسارات خشکسالی، لازم است مسئولان استانی نسبت به اختصاص سهم بیشتری از مدیریت بحران برای شهرستان نطنز به ویژه طرقرود اقدام کنند.
وی با تاکید بر حمایت مسئولان استانی از شهرستان نطنز و یافتن چاره‌ای برای مشکل خشکسالی این شهرستان گفت: تعداد قنوات نطنز شامل 100 رشته قنات فعال و پنج حلقه چاه عمیق است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول