اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با روش لاپاراسکوپی و برای نخستین بار؛

جراحی کیسه صفرا با موفقیت در مشگین‌شهر انجام شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در مشگین‌شهر متخصصان بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین‌شهر با استفاده از روش لاپاراسکوپی کیسه صفرا را مورد عمل جراحی قرار دادند.

جراحی کیسه صفرا با موفقیت در مشگین‌شهر انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این عمل جراحی موفقیت‌آمیز که پیش از ظهر امروز در مشگین‌شهر به انجام رسید، از طریق لاپاراسکوپی برای نخستین بار عمل همزمان تشخیص و جراحی کیسه صفرا انجام شد به طوری که بعد از پایان عمل حال عمومی بیمار نیز مناسب و رضایت‌بخش است.
پزشک معالج در این خصوص گفت: با وجود این‌که در انجام این عمل جراحی تردید داشتیم اما با اتکا به خداوند متعال این عمل را با موفقیت انجام داده به طوری که بیمار زن 24 ساله تحت عمل جراحی قرار گرفته از وضعیت مناسب و رضایت‌بخشی برخوردار است.
بابک معتقدی افزود: این عمل با استفاده از دستگاه‌های لاپاراسکوپی انجام شده و بدون جراحی خاص با استفاده از ایجاد چند سوراخ کوچک و به وسیله دوربین ویدئویی و ابزار دیگر عمل جراحی به شکل مناسب و موفقیت‌آمیز انجام شده است.
وی دوره کوتاه مدت نقاهت را از جمله مزایای این‌گونه اعمال جراحی عنوان کرد و اظهار داشت: ‌نداشتن عفونت و درد پس از عمل جراحی از مزایای عمل با شیوه لاپاراسکوپی است که امروز مرسوم شده است.
معتقدی اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به نتایج خوب این عمل جراحی امیدواریم با این شیوه بتوانیم سایر بیماری‌ها را نیز که نیاز به اعمال جراحی دارند، انجام دهیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول