اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماموستا ملاقادر قادری در گفت‌و‌گو با فارس:

فیس‌بوک تله‌ای برای به انحراف کشیدن جوانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاوه گفت: فیس بوک و سایر شبکه‌های اینترنتی مشابه آن، تله‌هایی برای به انحراف کشیدن جوانان هستند.

فیس‌بوک تله‌ای برای به انحراف کشیدن جوانان است
ماموستا ملاقادر قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاوه اظهار داشت: در عصر حاضر دشمنان اسلام از شبکه‌های اجتماعی اینترنتی چون فیس بوک به عنوان تله‌ای برای استحاله جوانان و به انحراف کشیدن آنان استفاده میکنند.
وی با اشاره به ماهیت این نوع شبکه‌ها تأکید کرد: ماهیت این شبکه‌ها با ارزش‌های اسلامی مردم جامعه ما همخوانی ندارد و اهم برنامه‌های آنها دعوت به الحاد، بیخدایی و ترویج شیطان‌پرستی است.
امام جمعه پاوه بیان داشت: دشمن با راه‌اندازی و سرمایه‌گذاری ‌روی این شبکه‌ها سعی دارد در باورهای جوانان سستی ایجاد کرده و از این طریق، فرهنگ اسلامی حاکم بر جامعه را تضعیف کند.
چهره برتر فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: به نظر میرسد غرب برای ترویج بیبند و باری و فرهنگ گریز جوانان راه جدیدی را در پیش گرفته است که این امر نیازمند هوشمندی والدین و مسئولان در مواجهه با آن است.
ماموستا قادری افزود: خانواده‌ها مواظب باشند و برای مصون ماندن فرزندان خود از آفات این شبکه‌ها مراودات آنان را کنترل کرده، بصیرت و بینش فرهنگی جوانان را با اطلاع‌رسانی دقیق افزایش دهند تا جامعه اسلامی ما در آینده دچار مشکلات اجتماعی نشود.
امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث بزرگ ماه رمضان که در دنیای اسلام روی داده است، ابراز داشت: برخی از این واقعه های مهم عبارتند از: نزول قرآن، پیروزی تعداد اندک مسلمانان در برابر مشرکین در جنگ بدر به سال دوم هجری، فتح مکه مکرمه، شهادت حضرت علی (ع) که به عقیده مفسران بزرگ شیعه و سنی یکی از حوادث بسیار مهم در تاریخ اسلام بوده است و علت مهم بودن این واقعه در پر نشدن خلأ ناشی از شهادت خلیفه چهارم مسلمانان بود.
ماموستا قادری یکی دیگر از حوادث ماه رمضان را فتح اسپانیا دانست و گفت: اسپانیا، پرتغال و جنوب فرانسه در رمضان سال 91 هجری با طنین دلنشین اسلام در مرزهای خود روبه‌رو شدند و مسلمانان 700 سال از پایگاه اروپایی اسلام (اسپانیا) دین معرفت و اخلاق را در سراسر این قاره رشد دادند.
وی همچنین پیروزی مسلمانان بر سپاه مغول را که در پی فتوای علمای بزرگ اسلام به وقوع پیوست، حادثه مهم دیگری در رمضان دانست که انتقام ویرانگری و جنایات مغولان را از آنان گرفت.
امام جمعه پاوه با تأکید بر اینکه رمضان ماه فتح، پیروزی و سرافرازی برای مسلمین در طول تاریخ بوده، پیروزیهای شب گذشته انقلابیون لیبی و اعلام خبر سقوط دیکتاتور این کشور را از برکات رمضان امسال دانست و گفت: سنت شکست‌ناپذیر و غیرقابل زوال الهی همانا پیروزی قیام حق و نابودی باطل است و اکنون و به یمن ماه مبارک رمضان در انتظار به ثمر نشستن کامل بیش از 5 ماه مبارزه مردم ستم کشیده لیبی با دیکتاتوری هستیم که سلامت روانیش همیشه مورد تردید بود.
ماموستا قادری گفت: امیدواریم به فضل خداوند متعال قیام مردم مسلمان فلسطین نیز که سال‌هاست در چنگال غاصبان صهیونیست گرفتار هستند به ثمر بنشیند؛ ما نیز حسب وظیفه شرعی و در حمایت از برادران دینی خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال بار دیگر حمایت قاطع خود از این مردم بیدفاع را به گوش جهانیان خواهیم رساند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول