اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

رئیس اداره سلامت روان وزارت بهداشت:

دفتر سلامت روان به زودی زیر نظر مستقیم وزیر بهداشت قرار می گیرد

خبرگزاری فارس:رئیس اداره سلامت روان وزارت بهداشت گفت: دفتر سلامت روان به زودی زیر نظر مستقیم وزیر بهداشت قرار می گیرد که جزئیات آن هنوز تعیین نشده است.

دفتر سلامت روان به زودی زیر نظر مستقیم وزیر بهداشت قرار می گیرد
عباسعلی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، اظهار داشت: دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت زیر نظر مستقیم معاونت بهداشتی قرار دارد اما با توجه به حیطه کاری که دارد با معاونت درمان هم در ارتباط است.
 
وی افزود: قرار است به زودی این دفتر از نظر ساختاری ارتقاء یابد و مستقیم، زیر نظر وزیر بهداشت قرار گیرد اما جزئیات آن هنوز تعیین نشده است.
 
ناصحی تصریح کرد: این دفتر دارای 3 اداره سلامت روان، سلامت اجتماعی و اداره پیشگیری درمان و کاهش آسیب اعتیاد به الکل است که اداره سلامت روان قدیمی ترین اداره این دفتر است.
 
وی افزود: این اداره در ارتباط با برنامه‌های بهداشت و درمان امور مربوط به سلامت روان کشور برنامه‌ریزی و فعالیت می کند و اداره سلامت اجتماعی نیز ادارهای با عمر دو، سه ساله است که در این دفتر شکل گرفته و در ارتباط با بعد سوم سلامت فعالیت می کند و اداره اعتیاد و برنامه‌ریزی و پیگیری امور مربوط به پیشگیری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد در سراسر کشور را برعهده دارد.
انتهای پیام/ر
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول