اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان اعلام کرد:

افتتاح 11 پروژه برق‌رسانی ‌تیران و کرون ‌در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در هفته دولت امسال 11 پروژه برق‌رسانی در شهرستان تیران و کرون استان اصفهان افتتاح می‌شود.

افتتاح 11 پروژه برق‌رسانی ‌تیران و کرون ‌در هفته دولت
حمیدرضا پیر پیران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امسال هم‌زمان با هفته دولت، 11 پروژه کوچک و بزرگ برق‌رسانی و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق در شهرستان تیران و کرون پایان و بهره‌برداری از آن‌ها آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: به منظور اجرای این طرح‌ها 2 هزار میلیون ریال از اعتبارات شرکت توزیع برق استان اصفهان هزینه شده و پایان آن‌ها با احداث 2 هزار و 200 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، احداث چهار دستگاه پست ترانسفورماتور جدید و چند‌ دستگاه کلید قطع کننده اتوماتیک یا اتوریکلوزر در مدار قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان بیان داشت: در این هفته بهینه‌سازی شبکه فشار ضعیف روستای چشمه احمدرضا، نصب سه پست جدید شهرک گلستان تیران، تقویت پست و بهینه‌سازی شبکه فشار ضعیف دولت‌آباد، جابه‌جایی و تقویت پست هوایی بلوار شورای عسگران و تقویت پست شهرک جنوبی رضوان شهر اجرایی شد.
وی تصریح کرد: نصب ریگلوزر فیدر پنج گلاب در روستای کرد سفلی، نصب ریگلوزر فیدر هفت گلاب روستای خرمنان، نصب پست جدید محله اختریه عسگران، تقویت سیم فیدر شش تیران از شهرداری تا منطقه صنعتی رضوان شهر و همچنین برق‌رسانی به مجموعه یک‌صد و 35 واحدی شهرک گلستان تیران و کرون از جمله پروژه‌هایی است که در این بازه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه تقویت ترانسفورماتور و فیدرگیری از پست خیابان مسجد قمر بنی هاشم تیران و کرون در هفته دولت به پایان میرسد، اضافه کرد: این پروژه‌ها در راستای بهره‌برداری از یک‌صد و هشت پروژه کوچک و بزرگ برق‌رسانی در سطح 22 شهرستان تابعه شرکت توزیع برق استان اصفهان است که با هزینه‌ای بالغ بر 65 میلیارد ریال بهره‌برداری از آن‌ها آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول