اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی فوتسال شهرداری نکا:

شهرداری نکا بدون بازی برنده لیگ فوتسال شد

خبرگزاری فارس: مربی شهرداری نکا گفت: تیم شهرداری نکا عصر یکشنبه بدون انجام مسابقه برنده شد و به سه امتیاز باارزش دست یافت.

شهرداری نکا بدون بازی برنده لیگ فوتسال شد
حسینعلی شهابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در هفته نوزدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور قرار بود تیم سایپا اردبیل در برابر تیم شهرداری نکا بازی کند که این تیم در مقابل تیم ما حاضر نشد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم مهمان در برابر شهرداری نکا حاضر نشد، با تصمیم نماینده فدراسیون این بازی سه بر صفر برنده اعلام شد.
مربی شهرداری نکا در ادامه تصریح کرد: تیم شهرداری نکا با بازیکنان کاملا بومی و با اتکا به جوانان و نوجوانان در لیگ شرکت کرد و با همین استعداد موجود و عدم حمایت اسپانسر توانسته نتایج بسیار خوبی کسب کند.
مربی تیم شهرداری نکا اظهار داشت: با توجه به چند بازی باقی مانده در لیگ و فاصله اندک تیم‌های بالای جدول، صعود تیم ما به لیگ دسته یک فوتسال کشور دور از دسترس نیست.
شهابی نیز مثل دیگر مدیران عدم حمایت سرمایه‌گذاران را مهم‌ترین مشکلات ورزش استان و شهرستان نام برد و افزود: استعداد فراوان در شهرستان بیداد می‌کند که اگر اسپانسری حمایت تیم‌های ورزشی ما را قبول کنند، مطمئنا باشگاه‌های مازندران در کشور حرف اول را در کسب عنوان قهرمانی خواهند زد.
وی در پایان گفت: تیم ما هنوز شانس صعود به لیگ بالاتر را دارد و بازیکنان با انگیزه و باتعصب ما در این راه تمام سعی و تلاش خود را خواهند کرد.
به گزارش فارس، در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری نکا، میلاد تنکابن و فجر قائم گلوگاه به عنوان سه نماینده مازندران در این مسابقات حضور دارند.
تیم شهرداری نکا هم‌اکنون با 32 امتیاز جزء سه تیم بالای جدول لیگ است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول