اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه مازندران:

یک سوم کارکنان دانشگاه مازندران از خانواده ایثارگرند‌

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه مازندران گفت: از جمعیت 731 نفری اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه مازندران، 224 نفر به نوعی منتصب به قشر خانواده شاهد و ایثارگر هستند.

یک سوم کارکنان دانشگاه مازندران از خانواده ایثارگرند‌
احمد احمدپور در حاشیه نشست با ایثارگران بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با بیان اینکه ایثارگران و جانبازان بازوان اجرایی در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی هستند، گفت: ایثارگران و جانبازان همسو با سیاست‌های کلان فرهنگی در تولید ایده، طرح و برنامه‌های مفید و ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم و سپاسگزاری از جامعه شاهد و ایثارگر به عنوان عاملان امانت الهی و خدمت‌رسانی بی‌منت به یادگاران عرصه‌های ایثار جهاد و شهادت، منشأ خدمات ارزشمندی در سطح دستگاه‌های اجرایی استان هستند.
وی اظهار داشت: خدمتگزاری به هر یک از ایثارگران از ارزش و اهمیت والایی برخوردار است و آزمونی مجدد برای امتحان خدمت به برترین برگزیدگان خداوند و فاتحان امتحان الهی است.
سرپرست دانشگاه مازندران تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران باید بدانند که در آزمونی بزرگ شرکت کرده و در آن سربلند بیرون آمدند، خدمت به این عزیزان و زنده نگه داشتن یاد و نام و خاطره شهدا والا‌مقام نیز قطعاَ از جایگاهی رفیع برخوردار بوده و به هیچ عنوان با انگیزه‌های مادی و سنجش‌های بشری قابل قیاس نیست.
وی افزود: با توجه به جمعیت دانشجویی و کارمندی دانشگاه مازندران، این دانشگاه بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان است که بیش از 12 هزار دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند که  حدود 10 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی در 83 رشته گرایش، یک هزار و 600 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد با بیش از 39 رشته و بیش از 400 دانشجو دکترا  با 20 گرایش در حال تحصیل هستند.
سرپرست دانشگاه مازندران در ادامه یادآور شد: این دانشگاه دارای 16 استاد، 39 دانشیار، 132 استادیار، 43 مربی است و بیش از 500 نفر به عنوان همکاران غیر هیئت علمی با ما همکاری دارند.
وی درباره حضور ایثارگران در بدنه سازمانی دانشگاه مازندران بیان داشت: از جمعیت 731 نفری اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، 224 نفر به نوعی منتصب به قشر خانواده شاهد و ایثارگر هستند که در مشاغل مختلف در دانشگاه مازندران در حال انجام وظیفه هستند.
احمدپور اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی و جانفشانی این افراد است که هم‌اکنون در اقصی نقاط جهان شاهد جنبش‌هایی هستیم که تحت تأثیر انقلاب اسلامی ایران هستند، به عبارتی پیام خون این عزیزان جاری و ساری شده و حتی پا فراتر گذاشته و به شکلی متفاوت با کشورهای اسلامی به  جوامع اروپایی رسیده است.
وی تشکیل بانک اطلاعاتی کامل از وضعیت پرسنلی و شخصی کارکنان و اعضای هیئت علمی شاغل، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی بسیجیان و ایثارگران دانشگاه به شهر مقدس مشهد، برنامه اردوی بسیجیان و ایثارگران در قالب راهیان نور و اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سه گروه اعضای هیئت علمی با بیش از 100 نفر، میزبانی دانشگاه مازندران برای تدفین دو شهید گمنام در زمستان سال 1388، پیگیری برای برخورداری فرزندان شاهد و ایثارگر دانشجو از تسهیلات آموزشی دانشگاه و شرکت فعال در جلسات شورای مشاوران با مسئولان امور ایثارگران را از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده مرتبط با امور ایثارگران دانشگاه مازندران برشمرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول