اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد:

حضور بیش از 10 هزار نفر در قرآن‌خوانی آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از حضور بیش از 10 هزار نفر در مراسم‌های قرآن‌خوانی آبپخش خبر داد.

حضور بیش از 10 هزار نفر در قرآن‌خوانی آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید محمود موسوی یکشنبه شب در آیین برگزاری مراسم قرآن‌خوانی و تفسیر قرآن در آبپخش اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان شهرداری آبپخش رویکرد فرهنگی را با محوریت قرآن کریم و تشویق به تلاوت این کتاب الهی در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا همه‌روزه شاهد برگزاری مراسم‌های قرائت قرآنی بین نماز ظهر و عصر در شهرداری آبپخش هستیم.
وی افزود: شهروندان آبپخشی مردمی مومن و متدین هستند و در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری محافل انس با قرآن و مقابله‌های قرآنی در تمام محلات شهر آبپخش هستیم که با حضور پرشور و گسترده مردم دیندار آبپخش مواجه می‌شود.
شهردار آبپخش از حضور بیش از 10 هزار نفر در مراسمات قرآن‌خوانی آبپخش خبر داد و یادآور شد: در ماه رمضان امسال تاکنون بیش از 10 هزار نفر در مراسم‌های تفسیر و روخوانی قرآن مشارکت داشته‌اند که تا انتهای ماه مبارک رمضان به بیش از 15 هزار نفر نیز می‌رسد.
وی بیان داشت: فرهنگ‌سازی خوبی در زمینه ترویج و گسترش مفاهیم قرآنی و دینی صورت گرفته و جوانان جذب برنامه‌های معنوی شده‌اند.
شهردار آبپخش با بیان اینکه آبپخش در سوگ امیرالمومنان(ع) در عزا و ماتم است، اذعان داشت: در ایام ضربت و شهادت مولای متقیان علی (ع) شهرداری نسبت به سیاه‌پوش شدن شهر و نصب پرچم‌های سیاه در نقاط ورودی،‌ خروجی و سایر نقاط سطح شهر آبپخش اقدام کرده ‌است.
موسوی خاطرنشان کرد: همه ما شیعه علی (ع) هستیم و تمام تلاش خود را به‌ کار می‌گیریم تا آنگونه که درخور و شایسته مردم دارالمومنین شهر آبپخش است در برگزاری هرچه بهتر مراسم‌های این ایام تلاش کنیم.
این مسئول ابراز داشت: در ایام مراسم‌های مذهبی انتظار می‌رود تمام ارگان‌ها و ادارات در آماده‌سازی شهر برای برگزاری هرچه بهتر مراسم‌ها در شهر تلاش کنند.
وی گفت: شهرداری و آتش‌نشانی شهر آبپخش در مراسم‌های سوگواری ایام شهادت امیرالمومنان(ع) اقدام به نصب پلاکارد و پرچم‌های مشکی در سردر این ادارات کرده‌اند.
شهردار آبپخش تاکید کرد: به دلیل موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، راهپیمایی قدس امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید ادارات و نهادهای مختلف سطح شهر و بخش برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم برنامه‌ریزی کنند.
موسوی عنوان داشت: شهرداری با برنامه‌ریزی برای ایاب و ذهاب مردم نقاط مختلف شهر تا محل آغاز راهپیمایی،‌ رفاه و آسایش روزه‌داران شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول