اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناوگان شمال کشور:

پل صراط دنیا با ولایتمداری محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناوگان شمال کشور گفت: پل صراط دنیا با شاخص ولایتمداری محقق می‌شود.

پل صراط دنیا با ولایتمداری محقق می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، امیر دریادار حسین آزاد ‌یکشنبه شب در محفل انس با قرآن کارکنان منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با تعزیت ایام لیالی قدر اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم به برکت و تمسک به قرآن از این ایام بهره‌مند شویم.
وی با سپاس خداوند که ستایش را کلید یاد و سبب قرب خود قرار داد، افزود: خداوند دوستی و اعتقاد به ولایت را سرلوحه نامه هر مؤمنی قرار داده است.
وی با تاکید براینکه تبلور روحیه جهاد، ایثار، شهادت‌طلبی، اعتلای معنوی و مادی انسان‌ها از توجه به قرآن، توکل به خداوند، توسل به ائمه (ع) و ثابت ماندن در راه ولایت است، یادآور شد: شور ولایتمداری، حب ولا، بیداری و دین‌محوری بین کارکنان نیروی دریایی تبلور یافته است.
آزاد عشق به نظام ولایی را از افتخارات کارکنان نیروی دریایی ارتش دانست و تصریح کرد: محافل انس با قرآن از حرکت‌های راهبردی اثرگذار بوده و موجب انتقال فرهنگ به دیگر ملت‌های جهان به‌ویژه جهان اسلام شده است.
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش حرکت‌های الهام‌بخش و امیدآفرین را از درخشش پرتو تمسک به قرآن، توکل به خدا و توسل به ائمه (ع) توصیف کرد و گفت: اخلاص عمل، نیت خدایی داشتن، دلباختگی به ولایت و به دنبال آن دلباختگی تمام سربازان تا جانفشانی در راه ولایت از توجه به دین سرچشمه می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه طبق روایات متعدد از معصومین (ع) معتقدیم در دنیا و آخرت پل صراط است، خاطرنشان کرد: با شفاعت ائمه در آخرت از پل صراط عبور می‌کنیم و دل به شفاعت آنها بسته‌ایم.
آزاد عبور از پل صراط دنیایی را با شاخص قرار دادن ولایت، ولایتمداری و با قطب‌نمای فرماندهی معظم کل قوا محقق و میسر دانست و اذعان داشت: صراط مستقیم راهی به تعالی و به طرف خداوند متعال است.
در این مراسم از قاریان منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول