اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 209:

چای مسموم سبب سرقت اموال مسافران شد

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 209 نبرد از دستگیری یک سارق حرفه ای که با دادن چای مسموم اموال آنها سرقت می کرد خبر داد.

چای مسموم سبب سرقت اموال مسافران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی کلانتری 209، محمود مالمیر اظهار داشت: ماموران کلانتری 209 چندی پیش موفق به دستگیری یک جیب بر با بیش از 200 فقره سرقت شدند.
رئیس کلانتری 209 نبرد گفت: در راستای طرح امنیت محله محور چندی پیش با شکایت شهروندان مبنی بر سرقت اموالشان با چای مسموم، ماموران بلافاصله برای بررسی و پیشگیری از جرم وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی در تشریح این خبر افزود: یکی از شاکیان به نام «علی» به ماموران گفت برای انجام کاری به تهران آمده بودم و مقابل ورودی ترمینال نشسته بودم که فردی یک لیوان چای به من تعارف کرد که بعد از خوردن آن بیهوش شدم بعد از دقایقی که به هوش آمدم متوجه شدم که اموال به سرقت رفته است. 
وی ادامه داد: از آنجایی که اموال شاکی دیگری نیز به نام «حسین» با همین شیوه به سرقت رفته بود ماموران با گرفتن مشخصات متهم برای دستگیری او وارد عمل شدند و به طور ویژه به گشت‌زنی در قسمت تخلیه پایانه غرب پرداختند.
مالمیر عنوان کرد: ماموران هنگام گشتزنی به فردی با همان مشخصات که یک فلاکس چای همراه داشت مشکوک شدند که متهم با مشاهده ماموران متواری شد که با سرعت عمل به موقع پلیس متهم دستگیر شد و به کلانتری منتقل شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: با انتقال متهم که «عبدالله» نام داشت به کلانتری شاکی او را شناسای کرد و متهم که راهی جز اعتراف نداشت ضمن اعتراف به سرقت اموال مالباختگان به چند فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد. 
رئیس کلانتری 209 در پایان تصریح کرد: در بازرسی از وسایل متهم اموال مکشوفه شاکیان کشف شد که ماموران بعداز تکمیل پرونده متهم را به همراه شاکیان به پایگاه پنجم آگاهی انتقال دادند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول