اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

بی‌توجهی به دین سبب آسیب‌های اجتماعی می‌شود‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: آسیب‌های اجتماعی نشات گرفته از بی‌توجهی به مسائل دینی است.

بی‌توجهی به دین سبب آسیب‌های اجتماعی می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر  امور اجتماعی استانداری گلستان اظهار داشت: مدیریت دفتر امور اجتماعی از حساسیت بالایی برخوردار است و به دلیل وسعت کار همه مسائل فکری، اندیشه‌ای و اجتماعی را در این حوزه باید مدیریت کنیم.
وی افزود: در حوزه اجتماعی فعالیت‌های باید اجرا شود که با درمان دردهای جامعه راه حل پیش برنده‌ای را ارائه دهد و اندیشه برتر را پیشرو مجریان ترسیم سازد و نقشه راهی را به عنوان یک سند تنظیم کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه مدیریت حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از وسعت و عمق زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: امروز اگر در حوزه اجتماعی بعضی مواقع دچار آسیب می‌شویم برای این است که مسائل دینی در جان جوان نفوذ نکرده و همین امر موجب می‌شود که یک جوان جامعه اسلامی زندگی را تنها دنیایی تفسیر می‌کند و به راحتی در دام توطئه‌های دشمن قرار می‌گیرد.
جمشیدی جهل انسان را خطرناک‌ترین درد دانست و افزود: در حوزه اجتماعی باید تلاش شود که اصل ولایت فقیه برای جوان مورد پذیرش قرار گیرد و یک جوان بسیجی بداند که جایگاه فکر و اندیشه ناب محمدی کجاست و اسیر ظواهر و ذرق و برق فتنه‌های دشمن نشود.
وی در ادامه با قدردانی از زحمات رمضانعلی الیاسی، سیدمحمد حسینی را از سوی حکمی از طرف استاندار به عنوان مدیر دفتر امور اجتماعی استانداری معرفی کرد.
گفتنی است سیدمحمد حسینی مشاور استاندار و ریاست سازمان جوانان استان را پیش از این بر عهده داشته است.
مدیر کل سابق دفتر امور اجتماعی استانداری گلستان نیز در این مراسم گفت: محوریت برنامه‌ها در حوزه اجتماعی خدمت به مردم و اخلاق‌محوری بوده است و خدا را شاکرم که توفیق خدمت‌گذاری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نصیبم کرد.
رمضانعلی الیاسی افزود: در اجرای برنامه‌های این مدیریت سعی کرده‌ایم که ارتعامل و همکاری همه دستگاه‌ها برای پیشبرد امور استفاده کامل را ببریم.
وی برخورداری از نیروهای ساعی و پرتلاش را یکی از محاسن این مدیریت برشمرد و تصریح کرد: در عرصه خدمتگزاری از همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی و حمایت ویژه استاندار بهره‌مند شدیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول