اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری کانون‌های فرهنگی مساجد؛

طرح برکت در 40 روستا قلعه‌گنج برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول موسسه قرآنی اهل ‌بیت (ع) قلعه‌گنج گفت: طرح برکت قرآنی 1445 همزمان با سراسر کشور در بیش از 40 روستا قلعه‌گنج برگزار می‌شود.

طرح برکت در 40 روستا قلعه‌گنج برپا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام یحیی احمدی‌زاده در نشست روحانیان و مبلغان اعزامی به شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: سال جاری به حول و قوه خداوند بیش از 40 کلاس نهضت سواد‌آموزی قرآنی در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به استقبال نوجوانان و جوانان روستایی از این طرح بیان داشت: در روستاهای شهرستان قلعه‌گنج بیش از 25 کلاس روخوانی و 10 کلاس مفاهیم قرآنی برپا که با استقبال خواهران و برادران نوجوان در هر کلاس با 15 تا 20 قرآن‌آموز حضور دارد.
احمدی‌زاده تصریح کرد: طرح برکت قرآنی 1445 همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز با همکاری مساجد و کانون‌های فرهنگی مساجد برگزار می‌شو‌د.
وی افزود: چراغ‌آباد، تمگران، شمس‌آباد، سرتک و گلدشت‌ از جمله روستاهایی هستند که این طرح به طور مستمر در آن‌ها برگزار شده است.
احمدی‌زاده با تأکید بر اهمیت شب‌های قدر گفت: شب‌های قدر بهترین فرصت برای انس با قرآن کریم است که مؤمنان روزه‌دار با شب زنده‌داری و قرائت قرآن کریم می‌توانند در استجابت دعا خود مهر تأیید بگیرند ‌و در این لحظات روحانی برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) دعای فراوان کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول