اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد خواستار شد:

خرید و فروش خرما در میدان میوه عنبرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندارعنبرآباد گفت: خرید و فروش خرما که جزو محصولات کشاورزی است باید در مراکز و میدان‌های میوه و تره و بار صورت گیرد.

خرید و فروش خرما در میدان میوه عنبرآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ولی‌محمد مشایخی در شورای ترافیک شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: میدان‌های میوه و تره و بار جایگاه اصلی خرید و فروش محصولات کشاورزی در شهرستان عنبرآباد هستند، اما این امر در بعضی از خیابان‌ها صورت می‌گیرد و موجب ایجاد ترافیک و مزاحمت برای مردم و عابران می‌شود.
وی بیان داشت: خرید و فروش خرما در خیابان‌های عنبرآباد چهره ناپسندی را برای این شهر ترسیم کرده است.
مشایخی ابراز داشت: با توجه به اینکه موسسه‌های مسافربری درون شهری و برون شهری با مردم به طور مستقیم ارتباط دارند، باید نظارت بیشتری بر این مجموعه‌ها صورت گیرد تا حق و حقوق مردم ضایع نشود.
وی تصریح کرد: موسسه‌های مسافربری فاقد پروانه فعالیت باید هرچه سریع‌تر تعطیل شوند.
مشایخی گفت: در بحث ترافیک شهری بعضی از مشاغل مزاحم در سطح شهر وجود دارند که اداره بازرگانی و شهرداری باید هرچه سریع‌تر نسبت به جابه‌جایی این شغل‌ها اقدام کند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان عنبرآباد در این نشست گفت: طی بازدیدی که از موسسه‌های درون شهری در روزهای گذشته انجام شد، دو موسسه درون شهری به علت عدم صلاحیت رانندگی پلمب شدند.
احمد یاراللهی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی این آمادگی را دارد تا در حوزه ترافیکی با همکاری همه دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کند.
وی بیان داشت: شهرداری باید خط‌کشی معابر پیاده شهر عنبرآباد را قبل از آغاز سال تحصیلی انجام دهد، زیرا بسیاری از این معابر در خیابان‌های پرتردد وجود دارند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول