اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌‌های خراسان شمالی:

حرفه‌‌آموزی مددجویان با جدیت دنبال شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌‌های خراسان شمالی گفت: اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان کانون اصلاح و تربیت ‌باید با جدیت و همکاری بیشتر با نهادها و سازمان‌های مربوطه دنبال شود.

حرفه‌‌آموزی مددجویان با جدیت دنبال شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان شمالی، محمدعلی بلوکی اظهار داشت: پیگیری اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان باعث بازگشت مفید این افراد به جامعه می‌شود و مددجویان نیز باید نهایت استفاده را از امکانات موجود در راستای اشتغال و حرفه آموزی خود ببرند.
وی همچنین با اشاره به اینکه بی‌سوادی و کم‌سوادی یکی از عوامل مهم گرایش این مددجویان به ارتکاب بزه بوده است، افزود: پیگیری فراهم کردن شرایط تحصیلی این مددجویان در کانون با همکاری آموزش و پرورش استان و نهضت سواد‌آموزی باید از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این مرکز باشد.
مدیر کل زندان‌های خراسان شمالی همچنین در این بازدید در خصوص رفع کمبودهای موجود نیز به مسئولان کانون قول مساعد داد.
ولی ا... صابری، رئیس کانون اصلاح و تربیت بجنورد در این بازدید گفت: آموزش‌های دینی و اعتقادی، آموزش قرآن کریم، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، فعالیت‌های ورزشی و تفریحی و ارائه خدمات روان شناختی و مددکاری را از اهم فعالیت‌های در حال انجام در این کانون اعلام کرد.
مدیر کل زندان‌های خراسان شمالی نیز در این بازدید ضمن گفتگو با تک تک مددجویان این کانون مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و از خوابگاه مددجویان، واحد اداری کانون، کارگاه‌های حرفه‌آموزی و اشتغال و همچنین واحد مشاوره و روان‌درمانی بازدید کرد.
بر پایه این خبر، مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی زندان‌های خراسان شمالی به همراه مسئول حفاظت اطلاعات زندان‌های استان، مسئول بازرسی و رئیس اداره فرهنگی و قضائی در کانون اصلاح و تربیت حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این کانون قرار گرفت.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول