اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شهرکرد:

1800 بسته غذایی بین نیازمندان شهرکرد توزیع می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شهرکرد گفت: یک هزار و 800 بسته سبد کالایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

1800 بسته غذایی بین نیازمندان شهرکرد توزیع می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعادت حیدریان در مراسم بسته‎بندی و توزیع کمک‌های مردمی در طرح همای رحمت این شهرستان اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته از اقلام مورد نیاز نیازمندان بیش از 250 هزار ریال برآورد شده است.
وی با بیان اینکه در این طرح بسته‌های اقلام غذایی به‌صورت یک‌نفره، دو نفره و سه نفره بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‎شود، افزود: این اقلام شامل روغن نباتی، برنج، حبوبات، ماکارونی، سویا و شکر است.
حیدریان با بیان اینکه طرح همای رحمت از سال 83 به‌صورت ملی در کشور در دست اجراست، گفت: جمعیت هلال‌احمر شهرکرد به‌منظور زنده نگه داشتن سنت حسنه اطعام نیازمندان، دستگیری از مستمندان و ایتام، هم‌سفره شدن با نیازمندان و تأمین امنیت غذایی آنان اقدام به برگزاری طرح همای رحمت کرده است.
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شهرکرد افزود: در طرح همای رحمت نیازمندان بر اساس موارد کارشناسی شده و با همکاری و حمایت داوطلبان، خیرین و معتمدین محلات شناسایی می‌شوند و در طول ماه مبارک رمضان اقلام غذایی مورد نیاز آنان با پیروی از سیره اهل بیت و امیر مؤمنان علی(ع)‌ به طور ناشناس بین آنها توزیع می‌شود.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان با حمایت خیرین و داوطلبان غذای گرم نیز در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.
حیدریان احیا و اجرای سنت اطعام فقرا را در سلامت انسان مؤثر دانست و از مردم خواست تا به‌صورت داوطلبانه در این طرح شرکت فعال داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: توزیع این سبد غذایی با حفظ شأن و منزلت افراد نیازمند که از اولویت‌های اصلی این طرح است، صورت خواهد گرفت.
حیدریان یادآور شد: با توجه به اینکه جمعیت هلال‌احمر حلقه واسطه‌ای بین نیازمندان و افراد خیر است، هلال احمر شهرکرد برای هفتمین سال پیاپی اقدام به اجرای طرح همای رحمت در این شهرستان کرده است.وی بر ضرورت کمک و مساعدت بیش از پیش نیازمندان از سوی خیران تأکید کرد و گفت: شماره حساب 42/15000000 بانک ملت به‌نام جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری آماده دریافت کمک‌های مردم نوع‌دوست و خیر این استان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول