اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت ورزش‌های همگانی اصفهان:

مشکلات اقتصادی از عوامل تنبلی ورزشی است

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت ورزش‌های همگانی اصفهان گفت: یکی از مواردی که سبب دور شدن مردم از ورزش می‌شود، می‌تواند وجود مشکلات اقتصادی باشد.

مشکلات اقتصادی از عوامل تنبلی ورزشی است
حسن جعفری هرندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جدا شدن مردم امروزی از امور مربوط به ورزش به دو دلیل ایجاد زندگی ماشینی و وجود مشکلات مادی در سطح جامعه است.
وی ادامه داد: در زندگی ماشینی اصفهان امروز که شدت ماشینی شدن در آن روز به ‌روز افزایش یافته و وابستگی شدیدی را نیز برای انسان‌ها به همراه آورده است، اهمیت وجود ورزش بیشتر از همیشه احساس می‌شود.
مسئول هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان ادامه داد: از دیگر مواردی که سبب جدا شدن مردم از مقوله ورزش شده می‌تواند وجود بعضی از مشکلات اقتصادی باشد.
وی افزود: بر اساس توصیه‌های مذهبی و دینی که در آن زمان کار و استراحت از یکدیگر تفکیک شده و برای هر یک زمان مشخصی در نظر گرفته شده و بعضی از افراد به طور مثال اگر قرار است، هشت ساعت زمان برای انجام فعالیت‌های کاری خود قرار دهند، این زمان را به 12 ساعت کاری افزایش داده و در نتیجه دیگر زمانی برای انجام امور ورزش و در نهایت جدایی از استرس‌های زندگی برای چنین اشخاصی باقی‌ نمی‌ماند.
جعفری در مورد نقش رسانه‌های گروهی در فرا‌گیر کردن ورزش همگانی بین مردم اصفهان اظهار داشت: نقش رسانه‌های گروهی انکارناپذیر است و در همین‌ جا پیشنهاد خود را به رسانه‌های گروهی مانند روزنامه‌ها مبنی بر قرار دادن ‌ستون روزانه در ارتباط با ورزش‌های همگانی اعلام می‌کنم.
وی افزود: تکرار ستون‌های خبری روزنامه‌ها و سایر رسانه‌های گروهی در مورد ورزش همگانی به طور حتم افزایش چشمگیر این ورزش را برای عموم مردم اصفهان به ارمغان می‌آورد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول