اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری تالش:

روز قدس پاسداشت اندیشه ولایت‌فقیه است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری تالش گفت: روز قدس پاسداشت اندیشه ولایت ‌فقیه و فریاد مظلومان بر ظالمان و مستکبران دنیا است.

روز قدس پاسداشت اندیشه ولایت‌فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، رضا دوست‌جلالی بعد از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم با اشتیاق در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و حضرت امام (ره) با نامگذاری این روز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از معنویت این ماه و نگاه مقدس مسلمانان به مسئله فلسطین استفاده کردند.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه تالش با شعارهای کوبنده حمایت قاطع خود را از آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و غزه دربند و محاصره شده اعلام می‌کنند. 
سرپرست فرمانداری تالش با اشاره به تاثیر تعیین روز جهانی قدس از طرف حضرت امام (ره) در جلب توجه افکار عمومی جهان اسلام به بیت‌المقدس، خاطرنشان کرد: تعیین روز قدس به عنوان روز دفاع از ملت فلسطین و اعلام مخالفت با حکومت غاصب رژیم‌ صهیونیست تنها به این منظور نبوده که یک روز از سال را در اعتراض به جنایات صهیونیسم راهپیمایی کنند. 
وی اضافه کرد: امام راحل به دنبال این دعوت اهداف دیگری را مدنظر داشتند که از جمله می‌توان به نشان دادن عظمت، ابهت، همبستگی و وحدت مسلمانان به جهانیان به ویژه دشمن سرسپرده اسلام و مسلمانان اشاره کرد.
به گفته دوست‌جلالی روز قدس در روحیه ملت‌های مستضعف تاثیر داشته و موجب بالا رفتن اعتماد به‌نفس و مبارزه مستضعفان علیه مستکبران می‌شود.
وی هدف اصلی اعلام روز جهانی قدس را متمرکز کردن مجموع توان فرهنگی تبلیغاتی، سیاسی، اقتصادی، روانی و نظامی جهان اسلام برای نجات فلسطین از چنگال صهیونیسم عنوان کرد و افزود: روز قدس نمادی برای آزادی تمام سرزمین‌های اسلامی از چنگال دشمنان است. 
این مسئول بیان داشت: بدون تردید حضور پرشور و تحسین‌برانگیز مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری، برگ دیگری از تاریخ حماسه ‌آفرینی‌های ملت را رقم می‌زند.
وی تصریح کرد: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده و وصف‌ناپذیر خود در راهپیمایی روز قدس تمام دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب را خنثی و برملا می‌کنند.
دوست‌جلالی حضور میلیونی مردم را سبب مستحکم‌تر شدن پایه‌های مقاومت در فلسطین نامید و ابراز داشت: در این روز نیز مسلمانان سراسر جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر انزجار خود را از رژیم غاصب اعلام می‌کنند. 
وی وظیفه همه را دفاع از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد و عنوان داشت: مردم شیعه و سنی تالش همچون گذشته با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس نفرت از استکبار و همدردی با مظلوم را نشان می‌دهند. 
سرپرست فرمانداری تالش روز جهانی قدس را بزرگ‌ترین میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران دانست و با ارج نهادن به این روز مقدس اذعان داشت: پس از رحلت حضرت امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای راه و خط و مشی و اندیشه خمینی کبیر را همچنان با صلابت ادامه می‌دهند..
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول