اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بیله‌سوار تاکید کرد:

تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری بیله‌سوار

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بیله‌سوار بر تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله‌سوار تاکید کرد.

تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری بیله‌سوار
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد ‌ظهر امروز در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: شهرستان بیله‌سوار به لحاظ وسعت و گستردگی و وجود گمرک، پایانه و بازارچه بزرگ مرزی به عنوان یکی از شهرستان‌های توریستی و گردشگری استان حائز اهمیت است.
وی با اشاره به تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان از جمله کمپینگ و موزه مردم‌شناسی جنب گمرک و سرویس‌های بهداشتی بین راهی، بر لزوم تسریع در اتمام این پروژه‌ها تاکید کرد.
این مسئول در ادامه لغو روادید و افزایش مسافران ایرانی و خارجی، عبور خودروهای ترانزیتی مسافری و سواری از مرز زمینی گمرک این شهرستان را یادآور شد و بر لزوم احداث سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی در مسیر جاده‌های اصلی، حل مشکل هتل شهریار و پارک جنگلی تپه نرگس، تجهیز امکانات خودرویی و نیروی انسانی اداره میراث فرهنگی شهرستان به منظور ارائه خدمات مناسب و بهینه به مسافرین و گردشگران تاکید کرد.
‌مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این جلسه به ارائه گزارش از وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام و مشکلات موجود در حوزه میراث فرهنگی پرداخت.
بهروز ندایی همچنین در خصوص اختصاص اعتبار مورد نیاز به منظور تکمیل کمپینگ، موزه مردم‌شناسی جنب گمرک، ایجاد مجتمع خدماتی در کنار کمپینگ، احداث سرویس‌های بهداشتی بین راهی، اختصاص یک دستگاه خودروی سواری مناسب و تکمیل و تجهیز اداره میراث فرهنگی شهرستان بیله‌سوار قول مساعد داد.
وی خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نظر دارد به منظور معرفی شهرستان بیله‌سوار به عنوان یکی از شهرهای توریستی و گردشگری استان بروشورهایی به زبان آذری لاتین چاپ کرده و در اختیار مسافرین و گردشگران قرار دهد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول