اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اکرام ایتام کمیته امداد استان اصفهان:

حمایت از ایتام اصفهانی با جدیت آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول اکرام ایتام کمیته امداد استان اصفهان گفت: از 15 تا 21 ماه رمضان جاری پایگاه‌های اکرام ایتام در اصفهان فعالیت خود را برای حمایت از این قشر از جامعه به صورت ویژه آغاز می‌کنند.

حمایت از ایتام اصفهانی با جدیت آغاز می‌شود
محمد محسن الهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت حامیان ایتام در ارتباط با اکرام ایتام اظهار داشت: در حال حاضر حدود 10 هزار و 500 یتیم موجود در اصفهان توسط 28 هزار نفر از خیران اصفهانی حمایت می‌شوند.
وی به زمان هفته اکرام ایتام اشاره کرد و افزود: از 15 تا 21 ماه رمضان هفته اکرام ایتام نام‌گذاری شده و در این هفته برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم به منظور حمایت از ایتام به صورت جدی و ویژه انجام می‌شود.
مسئول اکرام ایتام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به افزایش تبلیغات کمیته امداد در هفته اکرام ایتام نسبت به تمام سال تصریح کرد: به صورت تقریبی تبلیغات کمیته امداد در این هفته برای حمایت از ایتام نسبت به هفته‌ها و ماه‌های دیگر سال به میزان زیادی افزایش می‌یابد.
وی به تعداد حامیان ایتام جذب شده در ماه رمضان جاری اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای ماه رمضان جاری تا کنون حدود 500 نفر حامی برای حمایت از ایتام موجود در استان در کمیته امداد امام خمینی (ره) جذب شده‌اند.
الهی با اشاره به اینکه اطلاعات کامل ایتام اصفهانی در کمیته امداد وجود دارد، تاکید کرد: حامیان با مراجعه به بانک جامع اطلاعات ایتام در کمیته امداد فرد یا افراد یتیم مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و اقدامات لازم را برای حمایت از این افراد انجام می‌دهند.
وی به فعالیت مستمر پایگاه‌های اکرام ایتام کمیته امداد در این هفته اشاره کرد و بیان داشت: تمام پایگاه‌های اکرام ایتام کمیته امداد شامل مساجد، اماکن متبرکه و گلستان شهدا در این هفته به صورت جدی حمایت و اکرام ایتام  را انجام می‌دهند.
مسئول اکرام ایتام کمیته امداد استان اصفهان اضافه کرد: افراد خیر موجود در استان کمک‌های خود را در زمینه‌های مختلف به ایتام اصفهانی ارائه می‌دهند و اصفهانی‌ها در هفته اکرام ایتام می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های اکرام ایتام موجود در سطح استان نسبت به حمایت از ایتام اصفهانی ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول