اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه سال جاری؛

مسابقات انتخابی شمشیربازی اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: مسابقات انتخابی شمشیربازی آقایان استان در اسلحه اپه و فلوره برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور برگزار می‌شود.

مسابقات انتخابی شمشیربازی اردبیل برگزار می‌شود
حافظ‌علی آقاجانی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در این مسابقات شمشیربازان برتر استان در اسلحه اپه و فلوره برای حضور مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور که از 12 لغایت 19 شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد، انتخاب می‌شوند.
آقاجانی ادامه داد: مسابقات جایزه بزرگ جام رمضان بانوان روز جمعه چهارم شهریور ماه در اسلحه اپه و مسابقات جایزه بزرگ فلوره بانوان استان هم روز جمعه 18 شهریور ماه در سالن شمشیربازی 12 بهمن برگزار خواهد شد.  
وی افزود: مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در قسمت بانوان هم از 21 لغایت 29 شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد، ضمن اینکه روز 25 شهریور هم هفته اول لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و متعاقب آن هفته سوم و چهارم لیگ باشگاه‌های استان روز 28  شهریور ماه در اردبیل برگزار می‌شود.
وی گفت: سومین دوره مسابقات شمشیربازی «جام رمضان» که همه ساله در طی ماه مبارک رمضان و بصورت لیگ یک دوره برگزار می‌شود، امسال هم از ابتدای این ماه آغاز شده و در حال حاضر پس از برگزاری حدود 75 بازی، دورهای پایانی خود را سپری می کند.
رئیس هیئت شمشیربازی شهرستان اردبیل افزود: این مسابقات با حضور 13 اپه‌ایست از مرکز استان و بصورت لیگ یک دوره ای و در یک جدول برگزار می‌شود که تا کنون حدود 75 دیدار برگزار شده و در حالیکه حدود دو دور از مسابقات باقی مانده کنعانی، میلاد حریری و امید فعال‌قیومی در صدر جدول بوده در حال رقابت نزدیک هستند.
آقاجانی تصریح کرد: این حجم سنگین برنامه‌ها حمایت و پشتیبانی مالی و معنوی می خواهد که امیدواریم با حل مشکل سازمان ورزش کشور و سر و سامان یافتن وضعیت مالی اداره کل تربیت بدنی استان بتوانیم برنامه‌های فوق را عملیاتی کنیم.    
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول