اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

مسابقات کتابخوانی مخصوص ماه مبارک در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای ایران یک شبکه اجتماعی مخصوص کتاب است که با امکانات زیاد مسابقات مذهبی برگزار میکند.

مسابقات کتابخوانی مخصوص ماه مبارک در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه کتابخوانان حرفه‌ای ایران که شبکه‌ای مجازی برای شرکت کردن کتابخوانان در آن و ایجاد یک کتابخانه مجازی است، امکانات زیادی برای کاربران آن فراهم کرده که قابلیت دریافت و ذخیره کتاب‌ها و شرکت در مسابقاتی که طراحی می‌شود یکی از امکانات این شبکه مجازی است.
این شبکه که به مناسبت‌های مختلف مسابقه کتاب‌خوانی برگزار می‌کند در ماه مبارک رمضان فعال‌تر شده و چندین مسابقه برای این ماه در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند با عضویت در این شبکه، در این مسابقات هم شرکت کنند.
تعدادی از این مسابقات شروع شده و در حال برگزاری است مثل  مسابقه کتاب‌خوانی غرب شناسی، تاملی نهضت عاشورا، جهنم تکریت (خاطرات آزاده مجتبی جعفری)، دعا از منظر مقام معظم رهبری، خاک‌های نرم کوشک، طوبای محبت، مسابقه قرآن (سوره مبارکه آل عمران)، هنر رضایت از زندگی، مسئله حجاب، مسابقه بزرگ کتابخوانی هلال احمر (از عید تا عید) که شرکت کنندگان در 9 مسابقه اول تا تاریخ  1390.06.04 می توانند شرکت کنند و مهلت شرکت در مسابقه آخر تا 1390.06.12  است.
همچنین این شبکه برای نابینایان و کم بینایان با استفاده از منابع گویا 3 مسابقه در حال برگزاری دارد که مسابقه کتاب‌های دا، قلب سلیم و فال خون شروع شده‌اند و تا تاریخ 10 شهریور  ادامه دارد.
نین به تازگی  5 مسابقه از کتاب‌های مذهبی و تاریخی اعلام کرده است که از تاریخ 1390.05.31تا تاریخ  1390.06.31 برگزار می‌شود.
مسابقه فرهنگی روز قدس، مسابقه فلسطین از اشغال تا انتفاضه، مسابقه پیامبر امی، مسابقه زندگی‌ام برای لبنان این مسابقات را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است این مسابقات جایزه نقدی دارند و جایزه‌ها بین 30 تا 50 هزار تومان متغییر است و علاقه مندان به کتاب می‌توانند با مراجعه به آدرس این شبکه اجتماعی به آدرس  http://booki.ir در این شبکه عضو و در مسابقات آن شرکت کنند.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول