اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر شنا در منطقه ممنوعه؛

جوان اصفهانی در دریای محمودآباد غرق شد

خبرگزاری فارس: جوان اصفهانی بر اثر شنا در منطقه ممنوعه و بی‌توجهی به هشدارها در دریای محمودآباد غرق شد.

جوان اصفهانی در دریای محمودآباد غرق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، جوان 23 ساله اصفهانی به نام حسین اعتصامی بر اثر عدم مهارت شنا صبح امروز در منطقه  ساحلی 7 خیابان معلم محمودآباد در منطقه‌ای خارج از محدوده  طرح سالم‌سازی غرق شد
در این حادثه که در ساعت 10 صبح امروز اتفاق افتاد حادثه دیده به همراه دوست خود برای شنا کردن به دریا رفت و با توجه به مواج بودن دریا و عدم مهارت کافی در شنا کردن هر دو نفر به زیر آب رفتند.
شاهدان این حادثه بلافاصله برای نجات جان این دو حادثه دیده به دریا رفتند و تنها موفق شدند یکی از این دو نفر را از آب بیرون بکشند ولی از دیگری اثری نبود.
نیروهای غریق نجات با اطلاع از این حادثه فورا خود را به محل وقوع رساندند و پس از تلاش‌های فراوان پس از مدتی توانستند پیکر بی‌جان جوان غرق شده را از آب بیرون بکشند.
به گفته رئیس اورژانس 115 محمودآباد، بلافاصله پس از تماس یکی از شاهدان این حادثه یک تیم امدادی به همراه یک دستگاه آمبولانس سریعا خود را به محل حادثه رساندند.
حمیدرضا فرنیا تصریح کرد: تیم پزشکی و امدادی اقدامات ویژه احیا  را بر روی این جوان شروع کردند ولی همه این تلاش‌ها بی ثمر بود و این جوان بر اثر خفگی ناشی از غرق شدن فوت کرد.
فرنیا از همه مسافران و افرادی که برای شنا کردن به دریا عزیمت می‌کنند خواست در مناطق فاقد طرح سالم‌سازی که در این مکان‌ها هیچگونه امکانات امدادی و نجات وجود ندارد اقدام به شنا نکنند تا شاهد اینگونه حوادث ناگواری نباشیم.
به گزارش فارس، جسد این جوان حادثه دیده برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی شهرستان انتقال یافت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول