اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری مازندران:

نیازمندی 2300 نفری اجرای آمارگیری در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آمار استانداری مازندران گفت: برای اجرای طرح آمارگیری نفوس و مسکن، 2 هزار و 367 نفر نیروی انسانی در مازندران نیاز است.

نیازمندی 2300 نفری اجرای آمارگیری در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا رشیدی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی سرشماری نفوس و مسکن در استانداری مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده برای طرح آمارگیری نفوس و مسکن اظهار داشت: کار تهیه نقشه که عملیات اجرایی در آن باید انجام شو تا آخر شهریور به اتمام می‌رسد.
وی با اعلام اینکه شروع اجرای  طرح‌های نفوس و مسکن از اول آبان تا آخر آبان ماه همزمان با سراسر کشور در مازندران ادامه دارد، تصریح کرد: برای معاونان نفوس و مسکن در شهرستان‌ها حکم صادر شد.
مدیرکل دفتر آمار استانداری مازندران میزان ثبت‌نام عوامل اجرایی در سایت آمار را تاکنون یک هزار و 900 نفر عنوان کرد: و بیان داشت: 298 نفر از متقاضیان دیپلم، 316 نفر فوق دیپلم، 114 نفر لیسانس، 145 نفر فوق لیسانس و یک نفر از متقاضیان داری مدرک دکترا هستند.
وی با اشاره به افزایش تعداد شهرهای مازندران از آمارگیری سال 85 تاکنون یادآور شد: در حال حاضر شش منطقه شهری نیز به مازندران اضافه شد.
رشیدی با اعلام اینکه برای عوامل اجرایی و ستادی طرح آمارگیری در مازندران نیاز به 4 هزار و747 نفر است، بیان داشت: با احتساب پنج درصد ذخیره برای نیروهای جایگزین 4هزار و 865 نفر برای سرشماری مازندران به‌کارگیری می‌شود.
وی تعداد خانوارهای مازندرانی براساس آمار سال 1385 را 925 هزار نفر عنوان کرد و بیان داشت: 531 هزار خانوار شهری و بقیه روستایی هستند.
مدیرکل دفتر آمار استانداری مازندران با اعلام اینکه در طرح آمارگیری نفوس و مسکن برای هر 380 خانوار یک مامور پیش بینی شد، گفت: در مناطق شهری برای هر 400 خانوار مازندرانی یک مامور در نظر گرفته شد.
وی تعداد ماموران سرشماری نفوس و مسکن مازندران را 53 هزار نفر عنوان کرد و بیان داشت: 2 هزار و367 نفر مامور در مازندران نیاز است.
مدیرکل دفتر آمار استانداری مازندران در پایان تعداد کل آمار خانوارهای کشور را 21 میلیون نفر عنوان کرد و بیان داشت: 73 درصد خانوار کشور شهری و بقیه روستایی هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول