اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فریدونکنار مطرح کرد:

سیاست‌گذاری جدی سپاه در مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار از سیاست‌گذاری جدی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان خبر داد.

سیاست‌گذاری جدی سپاه در مقابله با جنگ نرم
مسلم مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: مسئله اوقات فراغت در کشور ما خیلی مهم است و کشور ما کشوری جوان است و جوانان دارای انرژی مضاعف و این انرژیها باید صرف شود.
وی افزود: با سیاست‌گذاری صحیح، مدون و برنامه‌ریزی جامع باید از این فرصت استفاده کرد و طرح نشاط و تعالی یکی از برنامه‌های اصلی بسیج برای تهدیدات نرم دشمن است.
فرمانده سپاه شهرستان فریدونکنار بیان داشت: اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان یکی از دغدغه‌های اصلی کشور در حوزه فرهنگی، اجتماعی و تربیتی است که خیلی از جمعیت جوان کشور پس از تعطیلی مدارس مراکز آموزش عالی وارد جامعه می‌شوند که اگر به درستی هدایت نشود مورد تهدید دشمن قرار می‌گیرند.
مسلمی تصریح کرد: در این طرح به دنبال هویت بخشی جوانان و نوجوانان و ایجاد نشاط روحی و شادابی در بین بسیجیان شرکت‌کننده و مهم‌تر ارتقای توان علمی بسیجیان مدنظر ما قرار دارد.
وی افزود: سپاه شهرستان فریدونکنار در طرح‌ها عملکرد بسیار درخشانی در سراسر کشور دارد و در سطح بسیج پایگاه‌های مقاومت در طرح نشاط و تعالی با استقبال خوب از سوی جوانان روبرو شد که این طرح را ستادی دنبال می‌کنیم، کمیته‌های را مشخص کرده و در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت نیز ستادهای فرعی تشکیل شده است.
مسلمی اظهار داشت: برپایی کلاس‌های متنوع از جمع کلاس‌های قرآنی، عقیدتی، تربیتی، علمی، تقویتی، آموزشی، تفریحی و اردویی از جمله برنامه‌های این طرح است که در حال اجرا است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی، آموزش، وبلاگ نویسی و برگزاری مراسم فرهنگی و اعیاد از برنامه‌های خوب در طرح نشاط و تعالی است و همچنین دیدار با امام جمعه، مراسم غبار روبی گلزار شهدا، اردوهای فرهنگی، کلاس‌های ورزشی، کلاس‌های جریان شناسی و بصیرت از جمله کلاس‌هایی است که در این طرح به دنبال آن هستیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول