اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خبر داد:

اختصاص 9 میلیارد تومان برای پتروشیمی هگمتانه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: 9 میلیارد تومان برای تکمیل کارخانه پتروشیمی هگمتانه همدان اختصاص می‌یابد.

اختصاص 9 میلیارد تومان برای پتروشیمی هگمتانه
سیدمحمدکاظم حجازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص آخرین وضعیت کارخانه پتروشیمی همدان اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه پتروشیمی هگمتانه نزدیک به 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با راه‌اندازی آن برای 300 نفر شغل ایجاد می‌شود.
وی گفت: طی جلسه‌ امروز صبح بنده و معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان با رئیس بانک مرکزی، موضوع تأمین تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل کارخانه پتروشیمی هگمتانه همدان مورد بررسی و بحث قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از مذاکرات صورت گرفته مقرر شد تا بانک مرکزی صدور مجوز پرداخت 9 میلیارد تومان برای به انجام کامل این پروژه را به بانک ملی بدهد.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان ابراز داشت: پیرو پیگیری‌های صورت گرفته و با پرداخت این مبلغ توسط بانک ملی، به زودی مشکل تأخیر راه‌اندازی کارخانه هگمتانه رفع و رجوع می‌شود.

*اعزام تیمی از سوی بانک مرکزی برای تعیین تکلیف م‍ؤسسه احسان‌الزاهرا
وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام یک تیم از سوی بانک مرکزی به همدان ظرف روزهای آینده خبر داد و افزود: این تیم به منظور تعیین شیوه حل و فصل نهایی مشکل مؤسسه قرض‌الحسنه احسان‌الزهرا(س) و ارائه راهکارهای نحوه تأمین منابع برای پرداخت سپرده‌های مردم در همدان حضور می‌یابد.

*مذاکره برای تأمین تسهیلات بانکی به منظور گازرسانی به روستاها
حجازی ادامه داد: در بخش دیگری از این جلسه در ارتباط با تأمین منابع تسهیلات بانکی برای گازرسانی به روستاهای استان بحث و مذاکره شد.
وی در پایان سخنان خود گفت: پیرو این پیگیری سهم اعتباری استان در راستای گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، از طریق معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تعیین و ابلاغ می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول