اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

قرآن باید اساس آموزش‌های دانشگاه‌ها قرار گیرد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دانشگاه‌ها باید موضوعات و برنامه‌های آموزشی خود را براساس قرآن و موضوعات قرآنی آموزش بدهند.

قرآن باید اساس آموزش‌های دانشگاه‌ها قرار گیرد
امرالله ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت جهت‌دهی قرآنی افکار دانشگاهیان اظهار داشت: تحولات موجود در کشور باید با آموزه‌های علوم قرآنی و اجرای برنامه‌های معرفتی در دانشگاه‌ها ساماندهی شوند.
وی به ضرورت تغذیه معنوی اساتید اشاره کرد و افزود: ماه رمضان دارای فرصت‌های زیادی برای بهتر زندگی کردن است و اساتید باید با تغذیه معنوی خود از فرصت‌های این ماه استفاده کنند.
عضو هیئت علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تاثیرات برنامه‌های معنوی در دانش و تخصص اساتید تصریح کرد: برنامه‌های معنوی دانش و تخصص این افراد را در زمینه‌های مختلف تقویت می‌کند و موضوعات علم و دین گرایش این قشر از جامعه را به موضوعات معرفتی افزایش می‌دهد.
ابراهیمی اضافه کرد: علوم مختلف باید بر مبنای آموزه‌های دینی در دانشگاه‌ها آموزش داده شود و سعادت و تکامل بشریت به آموزه‌های دینی و اسلامی نیاز دارد.
وی به نیاز‌های اساتید دانشگاه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: اساتید به منظور افزایش بصیرت و معنویت خود به برنامه‌های معرفتی نیازمند هستند و جهت‌دهی به علم آنها در جامعه امروز ضروری است.
عضو هیئت علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به موثر بودن موضوعات قرآنی در آموزش‌های دانشگاه‌ها تاکید کرد: علوم قرآنی باید در دانشگاه‌ها گسترش یابد و به عنوان مبنای برنامه‌های آموزشی دانشگاه‌ها قرار گیرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول