اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

اعلام نتایج آزمون حوزه‌های علمیه خواهران تا سه روز دیگر

خبرگزاری فارس: مدیر پذیرش و سنجش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام نتایج نهایی آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران در دوم شهریور ماه خبر داد.

اعلام نتایج آزمون حوزه‌های علمیه خواهران تا سه روز دیگر
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام محسن محدث با اشاره به برگزاری آزمون ورود به مقطع سطح دو(کارشناسی) و سطح سه(کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران در اردیبهشت ‌ماه سال جاری تصریح کرد: نتایج نهایی این آزمون‌ها دوم شهریور ماه برای متقاضیان ورود به مقاطع سطح دو و سطح سه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی http://whc.ir و برای متقاضیان بازپذیری از طریق مدرسه علمیه انتخاب نخست آنها اعلام میشود.
وی تعداد کل شرکت‌کنندگان در آزمون ورودی مقاطع مختلف حوزه‌های علمیه خواهران کشور را حدود 34 هزار نفر ذکر کرد و ادامه داد: در این میان 27 هزار و 60 نفر متقاضی تحصیل در مقطع سطح دو، 5 هزار و 345 نفر متقاضی تحصیل در مقطع سطح سه و هزار و 550 نفر متقاضی تحصیل در شیوه بازپذیری بوده‌اند که تحصیل بانوان در مقطع سطح دو به سه شیوه حضوری، نیمه‌حضوری و پاره‌وقت و تحصیل در مقطع سطح سه به دو شیوه حضوری و غیرحضوری خواهد بود.
مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران زمان آغاز تشکیل کلاس‌ها در سال تحصیلی آینده حوزه‌های علمیه خواهران را 27 شهریور ماه دانست و عنوان داشت: افرادی که اسامی آنها در دوم شهریور ماه اعلام می‌شود، مرحله آزمون و مصاحبه را طی کرده‌اند و به منظور حضور در کلاس‌ها معرفی می‌شوند.
وی با بیان اینکه تحصیل در مقطع سطح دو در رشته عمومی معارف اسلامی انجام می‌شود، رشته‌های مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران را شامل فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی، کلام اسلامی، فلسفه اسلامی، تاریخ اسلام، مطالعات زنان و تربیت مدرس ادبیات عرب برشمرد و گفت: پذیرش طلاب در رشته‌های فلسفه اسلامی، مطالعات زنان و تربیت مدرس ادبیات عرب صرفا در شهر قم انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول