اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی سرشماری در درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: طرح سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور از آبان‌ماه سال جاری در شهرستان اجرا می‌شود اما عملیات اجرایی و مدیریتی آن از هم‌اکنون در شهرستان درمیان آغاز شده است.

آغاز عملیات اجرایی سرشماری در درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی پیش از ظهر امروز در نشست سرشماری نفوس و مسکن شهرستان درمیان اظهار داشت: بر اساس سرشماری سال 85 قریب 53 هزار و 700 نفر بالغ بر 12 هزار و 960 خانوار در این شهرستان زندگی می‌کنند که پیش‌بینی می‌شود که این تعداد در سال جاری 14 هزار و 747  خانوار افزایش یابد.
وی جمعیت شهری را 11 هزار و 588 خانوار عنوان کرد و افزود: برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان به 90 نفر نیروی کار آزموده نیاز است که از این تعداد 38 نفر به عنوان مأمور آمارگیر با مجموعه فرمانداری درمیان همکاری می‌کنند.
براتی از ثبت‌نام قریب 83 نفر در سامانه ثبت‌نام سرشماری نفوس و مسکن شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به منظور کاهش هزینه‌ها، تسریع در روند آمارگیری، به دست آوردن اطلاعات آماری دقیق‌تر و صرفه‌جویی در اعتبارات از نیروهای با تجربه و کار آزموده شاغل در دستگاه‌های اجرایی استفاده می‌شود.
فرماندار درمیان هدف از اجرای این طرح را پالایش اطلاعات آماری و جمعیتی شهرستان به منظور برنامه‌ریزی دقیق، اصولی و اتخاذ راهکارهای مؤثر برای ارتقای شاخص‌های شهرستان برشمرد و ادامه داد: اعتبارات مورد نیاز این طرح به صورت متمرکز در استان تأمین و هزینه می‌شود.
براتی با بیان اینکه اجرای طرح آمارگیری نفوس و مسکن یک طرح عظیم ملی است، تصریح کرد: مردم شهرستان با مأموران سرشماری برای به دست آوردن دقیق‌ترین آمار و اطلاعات همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول