اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهبندان صورت گرفت؛

واگذاری امور تصدیگرایانه حمل و نقل به دفاتر پیشخوان

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی از نخستین واگذاری امور تصدیگرایانه حمل و نقل برون شهری به دفتر پیشخوان دولت در شهرستان نهبندان خبر داد.

واگذاری امور تصدیگرایانه حمل و نقل به دفاتر پیشخوان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی، محمدمهدی حسینی اظهار داشت: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی این واگذاری را با هدف تکریم ارباب رجوع و رفاه حال شهروندان نهبندان انجام داده است.
وی افزود: در این راستا با ارائه خدمات کارت هوشمند رانندگان و پروانه عبور ترافیکی شهروندان نهبندانی برای اخذ کارت هوشمند رانندگی برون شهری و پروانه‌های عبور ترافیکی دیگر نیاز به طی مسافت و مراجعه به مرکز استان ندارند و برای امورات خود می‌توانند به دفتر یاد شده در شهرستان نهبندان مراجعه کنند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی گفت: دفاتر پیشخوان دولت مراکز خدمات‌رسانی الکترونیکی هستند که توسط بخش غیردولتی ایجاد شده و می‌توانند خدمات واگذار شده از سوی دستگاه‌های اجرایی را به طور مستقیم به مردم ارائه کنند.
حسینی تصریح کرد: این دفاتر خدمات خود را زیر نظر کمیته‌ای تحت عنوان کمیته راهبری پیشخوان دولت مرکب از نماینده معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، نماینده وزارت کشور، استانداران عضو شورای عالی اداری، نماینده وزارت ارتباطات و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حسب مورد انجام می‌دهند.
وی یادآور شد: دستگاه‌های یادشده عضو این کمیته بر اقدامات این دفاتر نظارت داشته و خط مشی آنها را مشخص می‌کنند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی ادامه داد: خدماتی که از طریق این دفاتر ارائه می‌شوند دارای مشخصه‌هایی از جمله افزایش کارآیی، ارائه موثر و به موقع، تسهیل و تسریع در انجام کار، کاهش هزینه‌ها، افزایش رضایت ارباب رجوع و خدمت‌گیرندگان، امکان ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها، توانایی بخش خصوصی، کثرت خدمت‌گیرندگان و بسیاری از مزایای دیگر است.
حسینی افزود: با تشکیل این دفاتر امور تصدی‌گرایانه دستگاه‌های اجرایی از طریق این دفاتر ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول