اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

پرداخت قریب‌الوقوع مطالبات پیمانکاران در پروژه‌های راهسازی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت ساخت گفت: به زودی مطالبات پیمانکاران در پروژه‌های راهسازی پرداخت می‌شود تا مشکلی در اجرایی نشدن پروژه‌ها یا توقف آنها بوجود نیاید.

پرداخت قریب‌الوقوع مطالبات پیمانکاران در پروژه‌های راهسازی
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، احمد صادقی در جریان بازدید از پروژه راه اصلی اردبیل ـ سرچم و پروژه‌های راهسازی خلخال در شهر خلخال، اظهار داشت: در راستای پرداخت مطالبات پیمانکاران به زودی مطالبات پیمانکاران سرچم ـ اردبیل و محور خلخال ـ پونل نیز پرداخت می‌شود.
وی با یادآوری اینکه پیمانکاران باید به تعهدات خود به طور کیفی و کامل عمل کرده و آن را اجرایی کنند، تصریح کرد: انتظار تعامل و همکاری بیشتری از پیمانکاران را داریم و باید به سمتی حرکت کنیم تا مطالبات پیمانکاران پرداخت شود تا رضایت طرفین نیز برقرار شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از توسعه راه‌های اصلی و دو بانده کشور خبر داد و افزود: در بازدیدی که همچون ماه‌های گذشته از پیشرفت فیزیکی و عملیاتی راه اصلی اردبیل ـ سرچم داشتم روند اجرای پروژه را مناسب و فعال ارزیابی کردیم.
صادقی اضافه کرد: با توجه به کارکرد حقوقی پیمانکاران در این محور و همچنین پروژه فیروزآباد ـ آقکند و خلخال ـ پونل قول دادیم که بخشی از مطالبات این پیمانکاران را پرداخت و برخی ضعف و نقص‌ها را نیز برطرف کنیم.
وی ادامه داد: انتظار داریم با پرداخت مطالبات پیمانکاران، روند اجرایی پیشرفت فیزیکی پروژه با سرعت بیشتری انجام شود تا شاهد رضایتمندی مردم در حوزه‌های مختلف باشیم.
صادقی گفت: محور پونل ـ خلخال را تأمین اعتبار کردیم تا کل محورها آسفالت شده و به زودی زیر عبور رفته و تردد در آن انجام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بخش عمده‌ای از آسفالت محور سرچم و همچنین عملیات خاکبرداری، بتن‌ریزی و احداث گالری و احداث ورودی تونل‌ها و روشنایی آنها تا پایان نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
صادقی در مورد بالا بودن هزینه زیرسازی راه در منطقه خلخال و اردبیل ابراز داشت: علت این امر کوهستانی و سردسیر بودن منطقه است که عمر مفید آسفالت را کاهش داده و در عوض به معضلات و مشکلات منجر شده است.
وی خاطرنشان کرد: کوهستانی بودن مناطق موجب بالا رفتن هزینه‌های ساخت و ساز راه می‌شود و کار در این مناطق به مراحل سخت‌تر و هزینه عملیات راهسازی، ابنیه و تونل نیز بسیار بالا است.
معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: تلاش ما این است در مناطقی همچون اردبیل و خلخال که اعتبارات مناسب‌‌تری در بخش راهسازی و نگهداری راه اختصاص دهیم تا هر چه زودتر پروژه‌ها به نتیجه برسد.
انتهای ییام/ح
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول