اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

روز قدس‌ نماد وحدت مسلمانان در برابر صهیونیست‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ‌کردستان‌ گفت: روز قدس‌ نماد وحدت مسلمانان در برابر صهیونیست‌هاست.

روز قدس‌ نماد وحدت مسلمانان در برابر صهیونیست‌هاست
محمدشریف شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج‌ نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس را نشان عمق هوشمندی و درایت حضرت امام خمینی (ره) و هدیه‌ای ارزشمند از سوی او برای مردم فلسطین و همه مسلمین جهان دانست و اظهار داشت: حضور گسترده امت اسلامی در این راهپیمایی به منزله تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) است.
وی با تاکید بر لزوم اتحاد بین مسلمانان گفت: وحدت و انسجام مسلمانان عامل اصلی پیروزی در برابر دشمن است و نباید اجازه دهیم به اتحاد و همدلی بین مسلمانان کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان حضور یکپارچه ملت در راهپیمایی روز قدس را نشانه دلبستگی به امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست و خواستار حضور یکپارچه و منسجم امت اسلامی در این راهپیمایی شد.
وی تصریح کرد: روز جهانی قدس فرصتی برای همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در راستای حمایت از بیت‌المقدس و ملت مظلوم فلسطین برای مبارزه با رژیم پلید صهیونیستی است.
شریفی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی امروز به عنوان مظهر قدرت غیرقانونی و سلطه‌گر در سراسر جهان شناخته شده که همه ارزش‌های انسانی را زیرپا گذاشته است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه حمایت از فلسطین و قدس یک وظیفه انسانی و اسلا‌می است، گفت: هیچ مسلمانی نمی‌تواند در مورد حوادثی که نسبت به مردم مظلوم فلسطین و نیز در مورد قبله اول مسلمانان و مسجدالا‌قصی رخ داده است، بی‌تفاوت باشد.
شریفی اظهار داشت: بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای خود در خصوص دفاع از حق مظلوم با تاکید بر وحدت کلمه در برابر دشمنان تجاوزگر نهضت بیدادگری را در میان ملل مسلمان پایه‌ریزی کرد.
وی با اشاره به اهمیت وحدت بین جوامع اسلامی بیان داشت: حضرت امام (ره) وحدت کلمه را رمز پیروزی در مقابل دشمنان اعلام کردند و مقام معظم رهبری نیز همواره بر آن تاکید دارند.
شریفی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نماد عینی و عملی وحدت بین مذاهب است، اضافه کرد: وحدت بین مسلمانان دشمنان اسلام را به وحشت انداخته است.
شریفی در پایان با بیان اینکه برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم روز قدس یک اقدام مؤثر برای نشان دادن وحدت هرچه بیشتر کشورهای اسلامی است، اظهار داشت: مسلمانان با حضور پررنگ خود در این راهپیمایی می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول