اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

جمع‌آوری 21 هزار دستگاه ماهواره در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از 21 هزار دستگاه ماهواره‌ در آذربایجان غربی جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری 21 هزار دستگاه ماهواره در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خیبر تیبا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 20 روز گذشته هشت باند در راستای مبارزه با توزیع‌کننده‌های تجهیزات ماهواره‌ای منهدم شد و اعضای آنها برای تحویل به مراجع قانونی دستگیر شدند.
وی افزود: اعضای این باندها در شهرستان‌های بوکان، پیرانشهر، میاندوآب و ارومیه به فعالیت مذموم در ارتباط با نصب، خرید و فروش تجهیزات ماهواره مشغول بودند که با پشتکار ماموران اعضای این باند شناسایی و سپس در یک عملیات پیچیده دستگیر شدند.
این مسئول بیان کرد: 22 نفر از اعضای این باندها بعد از دستگیری برای تشکیل پرونده و رسیدگی بیشتر به مراجع قانونی تحویل داده شدند و مسئولان نسبت به اخذ تعهد از این افراد اقدام کردند تا به دلیل متنبه شدن برای بار دوم در این زمینه وارد فعالیت نشوند.
وی با بیان اینکه در ماه رمضان اقدامات نظارتی بر صنوف به طور جدی دنبال می‌شود، اضافه کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون 2 هزار و 277 فقره بازدید محسوس و غیرمحسوس از واحدهای صنفی به عمل آمده است.
تیبا به تداوم نظارت در بر واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: در این مدت 158 فقره تذکر کتبی و 326 فقره تعهد از صاحبان صنوف اخذ شده است همچنین 17 واحد صنفی به دلیل داشتن مصادیق روزه‌خواری پلمپ شده و 47 نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.
این مسئول با اظهار اینکه فعالیت پلیس حوزه مهاجران ادامه دارد، تصریح کرد: در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار و 900 نفر تبعه خارجی دستگیر شده است به ‌طوری که اغلب این افراد تبعه کشورهای پاکستان، افغانستان و بنگلادش بودند.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: امسال با مقایسه سال گذشته 124 درصد میزان کشف سلاح و مهمات افزایش یافته است به‌ طوری که در این ارتباط شش باند متلاشی شده و 20 درصد میزان کشف افزایش یافته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول