اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کاشان خبر داد:

نمایش آثار نگارگر کاشانی در موزه بنگلادش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری نمایشگاهی از آثار خوشنویسی و نگارگری هنرمند نگارگر کاشانی در موزه داکای بنگلادش خبر داد.

نمایش آثار نگارگر کاشانی در موزه بنگلادش
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان محمد مهدی صباغی ‌امروز در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه 22 اثر از آثار مهدی ایرانی هنرمند نگارگر کاشانی با موضوع قرآنی، تذهیب، نگارگری و خوشنویسی نمایش گذاشته شده‌ است. 
وی افزود: نمایشگاه آثار این هنرمند کاشانی با حضور وزیر فرهنگ بنگلادش و سفیران کشورهای اسلامی و همچنین رایزن فرهنگی ایران در داکا و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی بنگلادش و ایرانیان مقیم این کشور گشایش یافت. 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان شناساندن هنر غنی ایرانی، اسلامی به جامعه مسلمان بنگلادش را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان به مدت 10 روز برای بازدید علاقمندان به این هنر اصیل ایرانی، اسلامی در موزه داکا دایر می‌شود.
صباغی خاطرنشان کرد: استاد مهدی ایرانی هنرمند نگارگر کاشانی مؤسس و مدیر آموزشگاه نگارینه در کاشان در رشته هنری نقاشی ایرانی و رشته تخصصی نگارگری تذهیب، تشعیر، گل و مرغ فعالیت می‌کند.
وی یادآور شد: این جوان هنرمند و خوش‌ذوق کاشانی عضو، مدرس و مسئول انجمن نگارگری ایرانی در کاشان و عضو خانه هنرهای تجسمی ایران است.
به گفته وی این هنرمند نگارگر کاشانی در آزمون فوق ممتاز انجمن خوشنویسان کشور که در خرداد ماه سال جاری در کاشان برگزار شد موفق به اخذ رتبه فوق ممتاز شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول