اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی فارس خبر داد:

افزایش سهمیه بیمه تکمیلی مددجویان بهزیستی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بهزیستی استان فارس گفت: سهمیه بیمه تکمیلی مددجویان بهزیستی در سال جاری 20 درصد افزایش داشته است.

افزایش سهمیه بیمه تکمیلی مددجویان بهزیستی
عبدالحمید کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از افزایش 20 درصدی بیمه تکمیلی مددجویان سازمان بهزیستی در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در مرحله نخست طرح بیمه تکمیلی مددجویان بهزیستی استان فارس، 27 هزار نفر از مددجویان این سازمان زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته‌اند.
کشاورز افزود: تعهدات بیمه تکمیلی مددجویان بهزیستی تا سقف 20 میلیون ریال را پوشش می‌دهد که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز این مبلغ در بیمارستان‌های دولتی  استان فارس نیاز مددجویان را برطرف می‌کند.
وی همچنین از روش‌های نوین این سازمان در جلب مشارکت مردمی برای حل مشکلات این سازمان خبر داد و اضافه کرد: در عین حال تلاش  و کمک‌های دولت به سازمان بهزیستی بسیاری از خدمات این سازمان با اعتبارات دولتی به کندی پیش می‌رود و نیاز به حمایت مردم و خیران نیک‌اندیش دارد.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان فارس ادامه داد: با همکاری سازمان بورس و چند شرکت واسطه‌ای با راه‌اندازی صندوق نیکوکاری در بانک سامان درصدد جلب مشارکت مردمی در حل مشکلات معلولان و مددجویان این سازمان هستیم.
کشاورز بیان داشت: خیران و مردم نیکوکار این استان با مراجعه به بانک سامان می‌توانند با فرمت‌هایی که در این بانک طراحی شده است نسبت به سپرده‌گذاری اقدام کنند و از سود این طرح نوین مبلغ مورد نظر خود را در حمایت از معلولان و مددجویان اختصاص دهند.
وی در پایان بیان کرد: امیدواریم این طرح که از 25 مرداد ماه سال جاری در بانک سامان گشایش یافته و با استقبال مردم و خیران استان مواجه شده است، بتواند در حمایت از معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی دولت را یاری دهد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول