اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سیمان سپو تا سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاز نخست کارخانه سیمان سپو تا سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

سیمان سپو تا سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد
منوچهر حبیبی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: سفرهای شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ریزی شده و دقیق انجام شده، به‌گونه‌ای که در این سفرها تنها چند پروژه محدود و اساسی پی‌گیری می‌شود.
مقام عالی اجرایی و عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: نقطه قوت این سفرها در این است که استاندار تنها از پروژه‌های از پیش تعیین شده سرکشی کرده و به صورت گسترده مشکلات آن‌ها را با پیمانکار و مجری مورد بررسی قرار می‌دهد و تاکنون همه بازدیدها منشا خیر و برکت بوده است.
حبیبی به سفر چند روز اخیر استاندار به شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و بیان داشت: در این سفر نیز چهار پروژه اساسی این شهرستان مورد بازدید استاندار قرار گرفت.
وی پروژه سیمان سپو را یکی از این طرح‌های مورد بازدید استاندار معرفی کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 70 هکتار تاکنون تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به این که تسهیلات در اختیار پیمانکار قرار نگرفته بود، این پروژه در حال حاضر راکد است که با قول مساعد استاندار قرار بر این شد که در شهریور امسال با برطرف شدن مشکلات، پروژه مذکور فعال شود.
وی از قول مساعد استاندار برای کمک به مراحل ساخت این پروژه خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف شدند تا در کمترین زمان ممکن به این پروژه خدمات‌رسانی کرده و پیمانکار نیز متعهد شد که با در اختیار گرفتن اعتبارات ملی استانی، ماهانه 5 درصد پیشرفت فیزیکی در این طرح ایجاد شده و فاز نخست آن تا پایان سال 91 به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول