اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

سودآوری 22 میلیونی مجمع امور صنفی همدان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی همدان از سودآوری 22 میلیون تومانی مجمع امور صنفی همدان در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

سودآوری 22 میلیونی مجمع امور صنفی همدان
علیرضا شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با چرایی متضرر شدن مجمع امور صنفی همدان در سال 89، اظهار داشت: در این سال هزینه‌های مجمع امور صنفی از درآمدهایش بیشتر بوده است.
وی با بیان اینکه درآمد چهار ماه نخست سال 89، 63 میلیون تومان و هزینه‌های این مدت، 95 میلیون تومان بوده است، افزود: این آمار نشانگر آن است که هزینه‌های ما در سال گذشته، بیشتر از درآمدهایمان بوده که همین مقوله نیز باعث متضرر شدن مجمع امور صنفی در این سال شده است.
شمس عملکرد مجمع امور صنفی همدان را در سال جاری خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: در چهار ماه نخست سال جاری، مجمع امور صنفی همدان توانسته حدود 22 میلیون تومان سودآوری داشته باشد.
وی تصریح کرد: امر سودآوری 22 میلیون تومانی مجمع امور صنفی همدان، شایان توجه است که حاصل تلاش و همکاری همه اتحادیه‌های صنفی همدان در این مدت است.
رئیس مجمع امور صنفی همدان خاطرنشان کرد: درآمد چهارماه نخست مجمع امور صنفی همدان، در ارتباط با خدمات صدور و تجدید پروانه کسب در همدان، 40 میلیون و 700 هزار تومان و درآمد 20 درصد دریافتی از اتحادیه‌های صنفی نیز در این مدت، 64 میلیون 300 هزار تومان بوده است.
وی با اشاره به عملکرد چهارماه اخیر مجمع امور صنفی همدان، تصریح کرد: در این مدت 11 هزار و 548 مورد بازرسی صورت گرفته است.
شمس یادآور شد: بر اساس بازرسی‌های انجام شده تعداد 940 فقره پرونده‌های متشکله به سازمان تعزیرات حکومتی همدان ارجاع شد و به 40 مورد از شکایات دریافتی رسیدگی شد.
وی با بیان اینکه در چهار ماه اخیر سال جاری 247 فقره پروانه کسب در همدان تجدید شده است، گفت: در این مدت، تعداد 236 فقره پروانه کسب 10ساله و 807 فقره پروانه یکساله صادر شده است.
رئیس مجمع امور صنفی همدان در پایان مجمع امور صنفی همدان را در بحث برگزاری انتخابات نسبت به شهرستان‌های دیگر، پیشتاز دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد چهار انتخابات در اتحادیه‌های صنف طلا و جواهر فروشان، اتحادیه صنف شیشه و آینه، اتحادیه صنف دوچرخه و موتور سیکلت‌ و اتحادیه صنف مؤسسات حمل و نقل انجام شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول