اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه خبر داد:

1000 نفر زیر پوشش کمیته امداد اشنویه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: بیش از یک هزار نفر در اشنویه زیر پوشش کمیته امداد هستند.

1000 نفر زیر پوشش کمیته امداد اشنویه هستند
محمد‌علی حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اشنویه اظهار داشت: در این شهرستان افرادی به دلیلی تنگی معیشت و مشکلات مالی زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار گرفته‌اند که مسئولان برای بهبود وضعیت زندگی آنها به طور مستمر در حال فعالیت هستند.
وی افزود: برای ارائه خدمات به افراد زیر پوشش سالانه در مجموع اعتباری به میزان 60 میلیون ریال هزینه می‌شود تا به آنها در زمینه‌های مختلف اعم از دارویی، آموزشی و .. کمک‌رسانی شود لذا با مشارکت افراد خیر سطح ارائه خدمات به مددجویان افزایش می‌یابد.
این مسئول با بیان اینکه 500 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند، یادآور شد: برای ارتقای مهارت‌های زندگی و افزایش توانایی‌های حرفه‌ای دانش‌آموزان، برنامه‌های مناسبی طراحی شده است که علاقه‌مندان در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند.
وی گفت: این کلاس‌‌های آموزشی تا روزهای پایانی تابستان برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان دایر است که در رشته‌های علمی، ورزشی و هنری برنامه‌های آموزشی متنوع و مختلفی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است این کلاس‌ها با استقبال جامعه هدف روبه‌رو شد.
این مسئول با بیان اینکه بزرگ‌ترین خدمت به جوانان و نوجوانان توانمندسازی آنهاست، تصریح کرد: برای اینکه گروه‌های سنی پایین جامعه در آینده نزدیک برای قبول مسئولیت‌های زندگی آمادگی کامل داشته باشند باید در راستای تقویت نقاط مثبت استعدادهای آنها اقدام شود همچنین در راستای ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آنها باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد.
فرماندار اشنویه با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصت مغتنمی برای آغاز اقدامات خداپسندانه است، یادآور شد: شرکت کردن مردم در طرح‌هایی نظیر اکرام ایتام و سفره‌های آسمانی نباید به ایام خاصی از سال محدود شود بلکه باید خیران در راستای پشتیبانی پایدار از مددجویان اقدام کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول