اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار مومنی:

ایران در دل تحریم‌ها امنیت کامل دارد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور کشور گفت: با وجود اینکه همه دنیا علیه ما بسیج شده‌اند، ولی در دل تحریم‌ها، کشورمان از نعمت امنیت برخوردار است و کشورهای اطراف در آتش ناامنی می‌سوزند.

ایران در دل تحریم‌ها امنیت کامل دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، سردار اسکندر مومنی شنبه شب در بیست و سومین یادواره شهدای منطقه مسجدالرسول قائمشهر با گذری بر تاریخ گذشته ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: موقعیت استراتژیکی ایران به گونه‌ای بود که همواره مورد طمع کشورهای بیگانه قرار می‌گرفت.
وی تصریح کرد: در گذشته تاریخ، غیر از دوران هخامنشی، هرگاه ایران مورد تهاجم واقع شد، به سبب بی‌کفایتی سران کشور و وابستگی به ابرقدرت‌های دوران، بخشی از خاک خود را از دست می‌داد یا تعهدات سنگینی بر کشور اعمال می‌شد.
رئیس پلیس راهور کشور با تاکید بر غیردینی بودن حکومت‌های گذشته تصریح کرد: غیر مردمی بودن و حضور عناصر خیانت پیشه در بین سران و حاکمان وقت که همواره به اقتضای کسب منفعت بیشتر با ایادی بیگانه در تماس بودند، ایران را به ضعف، شکست و وابستگی می‌کشانید.
مومنی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد نظام دینی مبتنی بر رهبری ولایت فقیه و رهنمودهای امام راحل(ره) و وابستگی دولت به مردم، چهره دولت و کشور نسبت به گذشته تغییر یافت.
وی یادآور شد: امروز هر کشور بیگانه‌ای در مقابل نام ایران می‌ایستد و تامل می‌کند و اگر حرفی از حمله نظامی به میان می‌آورند به خاطر ترسشان است.
رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: انقلاب و شهدا اعتماد به نفسی در کشور ایجاد کردند که هیچگاه نمی‌شود تصور کرد که روزی ایران محل سربازان بیگانه شود.
مومنی ابراز داشت: در گذشته هرگاه حمله‌ای به ایران می‌شد بخشی از خاک کشور از دست می‌رفت، ولی در دوران دفاع مقدس، ایران با یک کشور وارد جنگ نشد بلکه با همه دنیا و پیشرفته‌ترین سلاح‌های جنگی مواجه شد که نه تنها از خاکش کاسته نشد بلکه سرنوشت هم‌پیمانان دیکتاتور عراق نیز، اکنون در منطقه  قابل تامل است.
وی تاکید کرد: با وجود اینکه همه دنیا علیه ما بسیج شده‌اند، ولی در دل تحریم‌ها، کشورمان از نعمت امنیت برخوردار است و کشورهای اطراف نیز در آتش ناامنی می‌سوزند.
رئیس پلیس راهور کشور با تاکید بر یکپارچگی، وحدت و پاسداری از آرمان‌های شهدا و امام راحل و جمع شدن حول محور رهبری اذعان داشت: با تکیه بر این اصول باید مراقب بود، زیرا اگر کوچک‌ترین خللی ایجاد شود دشمن از همانجا در کشور رسوخ می‌کند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول