اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد:

ساماندهی 3 هزار نفر در سرشماری آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: 3 هزار و 22 نفر در سرشماری سال 90 در آذربایجان غربی ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی 3 هزار نفر در سرشماری آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا دیزج‌نژاد صبح امروز در جلسه نفوس مسکن که در سالن حوزه استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در این زمینه 5 هزار و 143 نفر در سامانه الکترونیکی که برای این منظور در نظر گرفته شده است ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته ثبت‌نام از طریق مسئولان ذی‌ربط از گروه‌های مختلف در این زمینه مسئولیت ثبت‌نام را عهده‌دار بودند، تصریح کرد: در سال جاری از طریق سایت اطلاع‌رسانی استانداری ثبت‌نام‌ها انجام گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه در برخی از شهرهای استان ثبت‌نام از عواملی که به درب منازل برای آمارگیری مراجعه می‌کنند، افزود: در شهرهای ارومیه و میاندوآب هنوز ثبت‌نام از متقاضیان به اتمام نرسیده است.
دیزج‌نژاد با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر پایگاه‌های بسیج، گفت: پایگاه‌های بسیج و بسیجیان باید در این زمینه پیش‌قدم شوند.
وی با بیان اینکه در این زمینه نیروهای فنی نیز به‌ کار گرفته می‌‌شوند، بیان کرد: علاوه بر نیروهای فنی که از افراد سابقه‌دار در این امر هستند برای همکاری با فرمانداری‌ها انتخاب شده‌اند.
این مسئول ادامه داد: برای این منظور 752 دستگاه خودرو نیاز است که برای تهیه از این تعداد خودرو از دستگاه‌های اجرایی استفاده می‌شود.
دیزج‌نژاد اعلام کرد: در این راستا 229 دستگاه خودرو در سرشماری سال جاری برای مراجعه به روستاها و سایر مناطق در ارومیه نیاز است.
وی با بیان اینکه با استفاده از سرشماری فوق می‌توان به آمار دقیقی از نرخ بیکاری، مسکن، نرخ رشد جمعیت و نرخ مهاجرت از استان و شهرهای مختلف استان به دست می‌آید.
این مسئول گفت: اطلاعات به دست آمده در این زمینه کاملا محرمانه بوده و هیچ مرجعی نمی‌تواند ادعا کند که آمار این مرکز امن‌ترین آمار است که کسی نمی‌تواند از آن استفاده کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول